Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:49:09 GMT

ساخت سایت با سایت‌ساز با چند کلیک ساده

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۱۹۱۱

ساخت سایت با سایت‌ساز با چند کلیک ساده

شرکت وب‌رمز ارائه دهنده راهکارهای تجارت الکترونیک با هدف حمایت از مشاغل نوپا، کسب‌وکارهای کوچک و فریلنسرها ایده ساخت سایت آسان را عملی کرد. در زمستان گذشته وب‌رمز از دو محصول استارتاپی خود تحت عنوان سایت‌ ساز و فروشگاه‌ساز هیرو در جشنواره وب و موبایل ایران رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب رمز سایت‌ساز و فروشگاه‌ ساز با هزینه بسیار پایین امکان راه‌اندازی یک سایت کامل را تنها با چند کلیک فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هاستینگ وب‌رمز یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی سایت و طراحی پورتال سازمانی است که با هدف توسعه کسب‌وکار آنلاین در سطح کشور خدمات میزبانی خود را در بالاترین سطح کیفیت و پشتیبانی تخصصی ارائه می‌کند.

با سایت‌ساز وب‌رمز با چند کلیک سایت خود را بسازید

سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز یک سایت آماده را برای راه اندازی کسب‌وکار آنلاین در اختیارتان قرار می‌دهد. مهم نیست چه میزان سواد دیجیتال دارید. سایت‌ساز ارائه شده توسط تیم طراحی توسعه وب‌رمز با بهره‌گیری از سیستم مدیریت محتوای وردپرس فارسی امکان مدیریت آسان و بی‌دردسر را توسط منوهای کاملا فارسی فراهم کرده‌ تا تمام اصناف بتوانند به سادگی سایت خود را مدیریت کنند و محتوای قسمت‌های مختلف سایت را بر اساس سلیقه و نیاز خود تغییر دهند. همچنین وب‌رمز برای آن دسته از مشتریانی که نیاز به آموزش دارند فیلم آموزش تمام منوها و قسمت‌های مختلف سایت را ارائه می‌کند.

با خرید سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز فقط کافیست یک نام و یک قالب برای ظاهر سایت خود انتخاب کنید. وب‌رمز مجموعه قالب‌های متنوع و فارسی خود را برای تمام سلایق و مشاغل ارائه کرده است و به سادگی ‌می‌توانید قالب متناسب با فعالیت خود را انتخاب کنید و سایت خود را در بستر اینترنت راه‌اندازی کنید.

قابلیت فروشگاه‌ساز وب‌رمز

فروشگاه‌ساز وب‌رمز یک فروشگاه اینترنتی کامل را با امکان درج محصول به تعداد بی نهایت و اتصال سایت به درگاه بانکی را فراهم می‌کند.

· طراحی زیبا، مدرن و ریسپانسیو قالب‌های سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز جذابیت بصری ویژه‌ای به سایت شما می‌دهد.

· کدهای سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز برای موتورجستجوگر گوگل بهینه شده و با تمرکز روی محتوای سایت خود می‌توانید سایت خود را به صفحه اول نتایج جستجو برسانید.

· قالب‌های فروشگاه‌ساز برای محصولات فیزیکی و محصولات دانلودی مناسب می‌باشد. با مشاهده دموی آنلاین هرکدام می‌توانید از میان قالب‌های ارائه شده قالب مناسب فعالیت خود را انتخاب کنید.

· به سادگی ‌می‌توانید برای محصولات مختلف خود دسته بندی ایجاد کنید و محصولات خود را بر اساس دسته‌بندی دلخواه خود از هم تفکیک کنید تا پیدا کردن محصول برای کاربر ساده‌تر و سریع‌تر انجام شود.

· سیستم گزارش‌گیری فروش به شما کمک می‌کند که بتوانید فروش خود را از طریق سایت بسنجید.

۶ اصل مشتری مداری اینترنتی را مد نظر داشته باشید

داشتن یک فروشگاه‌ساز در بستر اینترنت مشتریان بیشتری را از طریق موتورجستجوی گوگل به سایت شما جذب می‌کند بنابراین لازم است تا چند اصل مشتری مداری اینترنتی را بدانید.

· عکس واقعی تهیه کنید: اگر شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید باید برای محصولات خود عکس‌های با کیفیت و واضح تهیه کنید و زوایای مختلف محصول را در عکس به کاربر سایت نشان دهید. آمارها نشان داده کالاهایی که دارای عکس هستند بازدید و فروش بیشتری دارند. از عکس‌های کپی و اینترنتی استفاده نکنید. این حق مشتری است که بداند بابت چه چیزی قرار است پول پرداخت کند. همچنین می‌توانید برای محصولات خود فیلم نیز تهیه و بارگذاری کنید. این روزها فیلم جعبه‌گشایی محصول طرفدار زیادی پیدا کرده است.

· به مشتریان خود تخفیف بدهید: در مناسبت‌ها از سیستم تخفیف فروشگاه‌ساز برای ترغیب بیشتر کاربران سایت به خرید محصولات کمک بگیرید.

· سایت خود را به درگاه پرداخت متصل کنید: بسیاری از کاربران تمایل دارند هزینه خرید خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت پرداخت کنند. با اتصال سایت خود به درگاه پرداخت تجربه خرید آنلاین بی‌دردسر را برای کاربرانتان لذت‌بخش کنید.

· موجودی محصولات خود را مشخص کنید: با استفاده از سیستم تعیین موجودی، کاربر را ازموجودی کالا مطلع کنید. با این کاربه درستی می‌توانید حجم سفارشات را کنترل کنید. در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی ادمین سایت میزان موجودی را مشخص نمی‌کند و بعد از اینکه کاربر سفارش خود را ثبت کرد و هزینه را پرداخت کرد و درست زمانی که منتظر است تا کالا به دستش برسد ادمین با عدم موجودی مواجه شده و هزینه را به کاربر عودت ‌می‌دهد. این یک تجربه ناخوشایند برای کاربر است و برای برند شما بسیار مخرب خواهد بود.

· به مشتریان جدید خود یادگاری بدهید: به عنوان یک فروشنده خوش ذوق برای مشتریان جدید خود یک هدیه کوچک در نظر بگیرید. این کار به رشد برندینگ شما نیز کمک می‌کند. هدایا را در بسته بندی کالا قرار دهید و مشتری را غافلگیر کنید.

· در انتخاب بسته بندی خلاق باشید: نوع بسته بندی که برای ارسال کالا انتخاب می‌کنید علاوه بر اینکه باید از کالا در برابر ضربه محافظت کند می‌تواند به نوعی برند شما را نیز تبلیغ کنید. از بسته‌بندی‌های محکم و شیک استفاده کنید تا کاربران بتوانند آن را نگه دارند و بارها از آن استفاده کنند.

کلام آخر

سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز این فرصت را به شما می‌دهد که به منبعی بی پایان از مخاطبان و مشتریان متصل شوید. بعد آن خواهید دید که با حذف هزینه مکان و مدیریت درست زمان، سود فروش شما تا چه حد افزایش خواهد داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وب رمز سایت ساز ساخت سایت سایت ساز و فروشگاه ساز برای محصولات محصولات خود سایت خود بسته بندی یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه و کیف و کفش قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

وی عنوان داشت: با پالایش اطلاعات به دست آمد و روش های کفش نوین جرم، مشخص شد مالک فروشگاه در شمال تهران مقادیری البسه، کفش و کیف خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی در محل فروشگاه دپو ی کرده است.

افشاری به هماهنگی های قضائی و اعزامی تیمی از ماموران به محل فروشگاه اشاره کرد و افزود: در بررسی های بیشتر از این مکان، ۳۳۰ جفت کفش و یک هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق، فاقد مجوزهای قانونی قانونی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال بر آورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6092989

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک