Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:28:34 GMT

فولاد آرنا استادیوم خانگی نفت MIS می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۱۱۶

فولاد آرنا استادیوم خانگی نفت MIS می‌شود؟

باشگاه فولاد اعلام آمادگی کرد که ورزشگاه مجهز خود را در اختیار تیم نفت مسجدسلیمان برای دیدارهای خانگی خود قرار بدهد.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته جلسه ویژه ای شورای امنیت ورزش خوزستان با حضور مسئولانی از استانداری، اداره‌کل ورزش خوزستان، مدیرعاملان باشگاه‌های فولادخوزستان خوزستان، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان و تعدادی دیگر از مسئولان شهری به منظور برگزاری دیدارهای خانگی سه تیم لیگ برتری در استان خوزستان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در محل استانداری خوزستان برگزار شد، حاضران در این جلسه تاکی کردند که تیم‌های خوزستانی در استان خود بتوانند از تیم‌های حریف میزبانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این جلسه از  مشکلات مالی باشگاه یاد کرد و همچنین گفت که این باشگاه توانایی مالی کافی برای اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی را ندارد. سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در این زمینه پیشنهاد جالبی را ارائه کرد.


مدیرعامل فولاد اعلام آمادگی کرد که باشگاه فولاد ورزشگاه خود با تمام امکاناتش را در راستای اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در اختیار تیم نفت قرار بدهد تا این تیم بتواند از امتیاز میزبانی خود به طور کامل بهره ببرد.

 

فولاد آره نا نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد آره نا نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم