Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فردا نیوز، ثبت سفارش دوربین های مدار بسته طب سنج آغاز شد:

شرکت داهوا که یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته در دنیا می باشد دوربین های جدید حرارتی خود را با قابلیت سنجش تب معرفی کرد. این دوربین ها قادرند تب اشخاص را در هر ثانیه نمایش دهند و بدین ترتیب از گسترش بیماری های همه گیر نظیر کرونا جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت دوربین مدار بسته نیتاران هم اکنون ثبت سفارش دوربین های طب سنج داهوا را آغاز کرده است. پکیج دوربین های حرارتی مناسب تمامی ادارات ، سازمان ها و اماکن عمومی است که می خوهند یک سیستم کنترل تب مطمئن و سریع داشته باشند.

 

 بررسی اصالت کالاهای داهوا با گارانتی اصلی داهوا پارس:

برای بررسی اصالت کاهای داهوا با گارانتی داهوا پارس می توانید به سامانه اینترنتی بررسی گارانتی داهوا پارس مراجعه کرده و سریال دوربین یا دستگاه مورد نظر را وارد کنید.

سریال با عنوان S/N روی برچسب داهوا نوشته شده است. بعد از ورود به سامانه و وارد نمودن سریال دوربین یا دستگاه چنانچه گارانتی کالای مورد نظر اصل باشد با پیام تاییدیه مواجه خواهید شد.

 

محصولات متنوع داهوا

Dahua طیف گسترده ای از محصولات IP و HDCVI (HD over coax) را برای پاسخگویی به نیازهای بسیاری از پروژه ها ارائه می دهد. از دوربین های اصلی سری Lite گرفته تا سری Pro و Ultra

آخرین فن آوری های داهوا:

دید در شب رنگی ( Starlight )

تحلیلی +

حرارتی ( و طب سنج)

تشخیص هوشمند حرکت

 

پشتیبانی آنلاین شرکت اصلی داهوا

شرکت Dahua منابع آنلاین در دسترس از جمله DahuaWiki را ارائه می دهد ، که بارگیری نرم افزار ، فیلم ها و اطلاعات محصولات داهوا را ارائه می دهد. تیم پشتیبانی فنی ویژه شرکت داهوا برای کمک به رفع عیب و هرگونه سوال فنی در دسترس است.

داهوا همچنین برای شرکای نمایندگی Dahua ، مجموعه Learn Dahua سطح دیگری از آموزش های فنی و خرید و فروش آنلاین را به صورت عمیق ارائه می دهد. داهوا همچنین برای همکاران خود میزبان وبینار ماهانه هست تا از جدیدترین پیشنهادات و فناوری های Dahua مطلع شوند.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ارائه می دهد دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته ۴ منبع آگاه پس از تصویب قانون فروش یا ممنوعیت تیک تاک در آمریکا، بایت دنس(مالک اپ) ترجیح می دهد در صورت عدم وجود گزینه های قانونی برای مقابله با قانون مذکور به جای فروش پلتفرم، آن را در آمریکا تعطیل کند.

به گفته آنها الگوریتم های تیک تاک که برای فعالیت به آنها اتکا کرده برای کل عملیات های بایت دنس اهمیت دارند و به همین دلیل احتمال فروش اپلیکیشن با با الگوریتم های بعید به نظر می رسد.

حساب های کاربری تیک تاک بخش کوچکی از درآمد کل بایت دنس و کاربران فعال روزانه آن را تشکیل می دهند، بنابراین شرکت مادر ترجیح می دهد در بدترین حالت، به جای فروش آن به خریداران آمریکایی، تیک تاک را در آمریکا تعطیل کند.

تعطیلی تیک تاک تاثیر اندکی بر کسب وکار بایت دنس دارد و شرکت الگوریتم های اصلی خود را از دست نمی دهد. این درحالی است که بایت دنس از اظهار نظر در این باره خودداری کرده ست.

این شرکت دیروز بیانیه ای در پلتفرم Toutiao (متعلق به خود بایت دنس) منتشر و اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش تیک تاک ندارد.

این بیانیه در حقیقت پاسخی به مقاله نشریه اینفورمیشن بود که در آن اشاره شده بود بایت دنس مشغول بررسی گزینه های مختلف برای فروش کسب و کار تیک تاک در آمریکا بدون الگوریتم هایی است که ویدئو را به کاربران توصیه می کند.

از سوی دیگر زی چو مدیر ارشد اجرایی تیک تاک نیز روز چهارشنبه هفته گذشته پیش بینی کرد این شرکت برنده چالش قانونی برای جلوگیری از اجرای قانون مذکور می شود.

لایحه مذکور که در هفته گذشته در سنا تصویب شده بود، به امضای جو بایدن رییس جمهور آمریکا رسیده و هم اکنون به قانون تبدیل شده است. دولت بایدن لایحه ای را امضا کرده که به تیک تاک تا ۱۹ ژانویه فرصت می دهد کسب وکار خود در آمریکا را بفروشد یا با ممنوعیت در فروشگاه های اپلیکیشن روبرو شود.

کد خبر 6088959

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند