Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود، با بیان اینکه خیران و مردم دامغان از ابتدای شیوع کرونا در دامغان ۲۵۲ میلیون تومان برای تجهیز و خرید لوازم پزشکی و درمانی به بیمارستان ولایت که میزبان بیماران کووید ۱۹ بود کمک کردند، بیان کرد: مردم نیک‌اندیش شهرستان همچنین ۱۶ دستگاه چرخ‌خیاطی با هدف دوخت و ساخت ماسک اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا تا آخر ماه رمضان در قالب طرح مواسات و کمک به خانواده‌های نیازمند و محروم، ۱۱ هزار بسته کالای معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان با کمک خیران و مردم دامغان تهیه و توزیع شده است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه خیران، نهادهای حمایتی چون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مؤسسات خیریه و در رأس ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان عملکرد خوبی داشتند، تاکید کرد: خدمت به افراد محروم و نیازمند دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی است.

حسینیان با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند و محروم استحقاق خدمت بی‌منت را دارند و نباید از خدمت در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی محروم شوند، گفت: در آیات و روایات تاکید فراوانی شده که مؤمنان در انجام کارهای خیر و خداپسندانه به خانواده‌های نیازمند و محروم جامعه از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

کد خبر 4946218

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دامغان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست