Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:05:20 GMT

شکاری می خواهد راه قائدی را برود(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۶۷۶

مهاجم جوان تراکتور این فرصت را دارد تا در ادامه فصل رقابت های لیگ برتر توانایی های خودش را به لیگ برتر ایران نشان بدهد.

به گزارش" ورزش سه" رضاشکاری یکی از استعدادهای فوتبال ایران در ابتدای فصل با وجود آنکه تا نزدیکی های پرسپولیس هم رفت به تراکتور پیوست. او هرچند در این فصل بیشتر پشت خط بازیکنان بزرگ و باتجربه تیم ماند اما می تواند یکی از مهره های اصلی پروژه ساخت یک تراکتور جوان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای فصل محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور درباره جذب شکاری گفته بود که هدفش این است که کنار جذب ستاره های با تجربه ، تیمش را آرام به سمت جوانگرایی ببرد. ماجرای شیوع کرونا و دیر رسیدن برخی از ستاره های داخلی و خارجی به تمرینات، می تواند آغاز ناخواسته و شاید زودتر از هنگام این پروژه جوانگرایی در تراکتور باشد. شکاری اما در این پروژه یکی از مهره های اصلی به حساب می آید.


مهاجمی که زمانی که در تیم ملی جوانان بازی می کرد به عنوان یکی از 50 استعداد جوان فوتبال معرفی شده و از آنجا به روبین کازان روسیه رفت. او حالا در شرایطی قرار گرفته که مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال نیز در آن قرار داشت و البته بهترین استفاده را کرد.


قائدی که دو فصل در استقلال پشت خط ستاره های نامدار مانده بود و کمتر بازی می کرد با آمدن استراماچونی و باز شدن فضا برای جوانان توانست خودش را به ترکیب رسانده و تبدیل به ستاره اصلی استقلال شود. حالا این مسیر هم برای شکاری باز است و باید دید این مهاجم تکنیکی می تواند از آن بیشتری بهره را ببرد.

 

 

تراکتور استقلال تهران رضا شکاری مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور استقلال تهران رضا شکاری مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)