Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@12:02:41 GMT

انتصاب مدیرکل تولید در مرکز تولید و فنی سیما

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۶۹۴

انتصاب مدیرکل تولید در مرکز تولید و فنی سیما

رئیس مرکز تولید و فنی سیما در حکمی، علی مرادی را به سمت مدیرکل تولید این مرکز منصوب کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، با حکم مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما، علی مرادی به سمت مدیرکل تولید این مرکز منصوب شد. تلاش برای رشد کیفی نیروی انسانی و آموزش‌های مربوطه، مشارکت و تامین فناوری‌های جدید تولیدی، بهره‎برداری از منابع امکانات و حفظ استانداردهای لازم، ارائه طرح جامع توسعه شهرک های سینمایی و تلویزیونی، استفاده بهینه از استودیوهای سیما، نظارت و توسعه کمی و کیفی واحد دوبلاژ از جمله مواردی است که در حکم عظیمی خطاب به مدیرکل تولید مرکز تولید و فنی سیما به آن اشاره و تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی پیش از این مدیر هماهنگی منابع متمرکز این مرکز بود. رئیس مرکز تولید و فنی سیما همچنین از خدمات و تلاش‎های ارزنده، طرازنده در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز تولید و فنی سیما علی مرادی رسانه ملی مرکز تولید و فنی سیما مدیرکل تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداو سیما در کنار تولید کنندگان

 جلسه هیئت اندیشه ورزی با محور تحقق شعار سال با حضور قائم مقام صدا و سیما و تولید کنندگان و کارآفرینان استان برگزار شد، در ابتدای این جلسه تولید کنندگان به بیان خواسته‌ها و مشکلات سر راه تولید پرداختند و راهکار‌هایی برای بهبود تولید و ایجاد اشتغال ارائه کردند.

در این نشست اندیشه ورزی قائم مقام صدا و سیمای استان حمایت معنوی از تولیدکنندگان را یکی از رسالت‌های شبکه استانی و ملی برای تحقق شعار سال توصیف کرد و گفت: در کنار بیان و پیگیری مطالبات صنعتگران و تولیدکنندگان استان در رسانه مستندی به همین منظور در شبکه استانی تولید و پخش خواهد شد.
تولید کنندگان هم اقدامات صدا و سیما را در این حوزه مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کردند: برگزاری این جلسه‌ها راهگشا باشد و دغدغه تولید کنندگان را کم کند.
شیرزادی تولید کننده ماکارانی گفت: در راستای تحقق شعار سال توسعه واحد تولیدی خود و اشتغال هرچه بیشتر جوانان منطقه را در دستوکار قرار داده است.
نماینده شرکت سبک سازان شرق و تولید کننده هبلکس (سفال سبک) استان در این جلسه گفت: صدا و سیما می‌تواند پلی بین دانشگاه و کارآفرینان باشد تا فناوری‌ها بروز رسانی شود.
صابری همچنین گفت : برای تحقق شعار سال دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند تا با ایجاد اشتغال، بیکاری کمتر و جهش تولید میسر شود.
حیدریان تولیدکننده محصولات پلاستیکی هم گفت: صدا و سیما به عنوان ارکان اصلی رسانه در جامعه می‌تواند دغدغه‌های تولید کنندگان را به گونه‌ای منعکس کند که بخش صنعت و اقتصاد را متحول کند

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»