Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید هیأت رزمندگان اسلام شهرستان آستارا گفت: مدیران اجرایی هیأت رزمندگان دیگر شهرستان‌های استان نیز در حال جابه‌جایی بوده و مسئولیت به دست نیروهای جوان و انقلابی سپرده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سردار محمدحسن حاتمی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش و اهمیت هیأت‌ها به ویژه هیأت رزمندگان اسلام اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان گیلان با اشاره به تظاهرات استکبارستیزانه مردم آمریکا در اعتراض به سیاست‌های این کشور خاطرنشان کرد: اکنون نماز جماعت در کنار کاخ ریاست‌جمهوری اقامه می‌شود و این اقدام، برگرفته از فرهنگ جهاد، مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی هیأت رزمندگان دیگر شهرستان‌های استان گیلان نیز در حال جابه‌جایی بوده و مسئولیت به دست نیروهای جوان و انقلابی سپرده می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است از تجربیات مدیران پیشکسوت هیأت رزمندگان در هیأت‌امنای هیأت استفاده شود.

* هیأت رزمندگان اسلام به قطب فرهنگی تبدیل شود

امام‌جمعه آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان رزمندگان اسلام را یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: هیأت رزمندگان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای انتقال مفاهیم جهبه، جهاد و شهادت به نسل‌هایی است که انقلاب و دفاع مقدس را از نزدیک لمس نکرده‌اند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه هیأت رزمندگان شهرستان آستارا باید به یک قطب فرهنگی تبدیل شود، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی این شهرستان با محوریت هیأت رزمندگان و با حضور یادگاران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی برگزار شود.

به گزارش فارس، در پایان مراسم ضمن‌قدردانی از زحمات «اسماعیل موسوی‌مقدم» مسئول پیشین هیأت رزمندگان شهرستان آستارا، «محمد داداش‌زاده اصل» به مدت دو سال به عنوان مسئول جدید هیأت رزمندگان این شهرستان منصوب و معارف شد.

انتهای پیام /84007

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمندگان هیأت رزمندگان اسلام هیأت رزمندگان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • پاسخ به شبهات نسل جوان رسالت خطیر معلمان و اساتید است
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»