Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج  سیما، پرویز کردوانی امروز چهارشنبه ۲۱ خردادماه با حضور در استودیوی برنامه «به خانه بر می‌گردیم» درباره راهکارهایی برای صرفه جویی و مصرف بهینه آب به مخاطبان این برنامه توضیحات کاملی ارائه می دهد.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» در هفته محیط زیست تلاش داشته تا ضرورت حفاظت از محیطی که در آن زندگی می‌کنیم را برای مخاطبان خود بیش از پیش نمایان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مولایی و زینب پور ابراهیم مجریان امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد برنامه «به خانه بر می گردیم» هستند.

برنامه «به خانه بر می گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی گودرز عزیزی و سردبیری مائده شیرپور است که از شنبه تا پنج شنبه هر هفته  حوالی ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه روی آنتن می رود.  

کد خبر 4946234 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی پرویز کردوانی تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا موسیقی ایرانی جورج فلوید آلبوم موسیقی شبکه یک سیما بازیگر سینما شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما شبکه دو سیما سینمای مستند خانه بر می گردیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سد کجکی در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم) سیلاب مهیب؛ خیابان های چابهار غرق در آب شدند(فیلم)

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • رستگاری به افق فلسطین
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن