Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:23:01 GMT

۶۰ درصد مطالبات چای‌کاران شمالی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۲۸۹۱

۶۰ درصد مطالبات چای‌کاران شمالی پرداخت شد

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۴۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از مطالبات چای‌کاران استان‌های گیلان و مازندران معادل ۶۰ درصد کل مطالبات خبر داد.

حبیب جهان ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از پرداخت ۴۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از مطالبات چای‌کاران شمالی خبر داد و اظهار کرد: با واریز این مبلغ ۱۴۶ میلیارد تومان معادل ۶۰ درصد از کل مطالبات چای‌کاران استان‌های شمالی پرداخت شد و ۹۴ میلیارد تومان دیگر نیز به‌محض تخصیص به‌موقع اعتبار پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات چای‌کاران در امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته، افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۷۷ میلیارد تومان معادل ۴۸ درصد مطالبات چای‌کاران پرداخت‌شده بود.

رئیس سازمان چای کشور با اعلام اینکه چای‌کاران گیلان و مازندران در چین بهاره امسال ۵۴ هزار تن برگ سبز به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان برداشت کردند، گفت: ۴۷ هزار و ۴۰ تن معادل ۸۷ درصد آن درجه‌یک و مابقی چای‌ها درجه ۲ بوده است.

جهان ساز با اشاره به تولید چای در کارخانجات چای‌سازی گیلان، بیان کرد: طی امسال بیش از ۱۲ هزار تن چای خشک نیز تاکنون در کارخانه‌های چای سازی گیلان و مازندران تولید شده است.

به گزارش فارس، برداشت مرحله دوم (چین تابستانه) برگ سبز چای از سطح باغات چای شمال کشور از ۲۵ خردادماه امسال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان چای چای لاهیجان مطالبات چای کاران مطالبات چای کاران میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود