Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بر حمایت مسئولان استانی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای این استان تأکید کرد و گفت: توسعه اشتغال در استان سمنان مستلزم توجه به مقوله مهارت‌آموزی به‌ویژه به نسل جوان است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: مهارت‌آموزی به جوانان در رفع بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال‌زایی نقش دارد؛ بنابراین این موضوع باید در اولویت توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی مشکلاتی که دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با آن مواجه است افزود: حمایت از این دانشگاه باید موردتوجه مسئولان استانی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان مهارت‌آموزی برای اشتغال‌زایی را از رسالت‌های مهمی دانست که دانشگاه فنی و حرفه‌ای آن را دنبال می‌کند.

آیت‌الله شاهچراغی یکی از نیازهای امروز کشور را ارتباط مستمر بین دانشگاه و صنعت عنوان کرد و گفت: متأسفانه این ارتباط‌گیری بسیار محدود است و دانشگاه‌ها می‌بایست در تقویت این ارتباط گام‌های اساسی بردارند.

رضا نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در این دیدار به ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه پرداخت و یکی از اقدامات مؤثر این دانشگاه در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت با محوریت کارآفرینی را برگزاری سمینار کشوری با حضور اساتید و شخصیت‌های برجسته کشوری، استانی و تعدادی از صنعت گران و روسای کارخانجات عنوان کرد.

طرح مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در مازندران اجرا می‌شودمعاون استاندار مازندران: سازمان فنی و حرفه‌ای برای مهارت آموزی افراد بیکار برنامه‌ریزی کند

وی افزود: ایجاد فرصت‌های جدید شغلی با توجه به نیاز بازار کار در حوزه‌های مهارتی و تکنولوژی از جمله اهدافی است که این دانشگاه با جدیت آن را دنبال می‌کند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان کاهش بیکاری و افزایش اشتغال مولد و‌ پایدار را از دیگر مأموریت‌های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آمار اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بسیار بالاست و همین امر سبب افزایش متقاضیان ثبت‌نام در این دانشگاه شده است.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان استان سمنان مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد