Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رییسه مجلس یازدهم امروز (چهارشنبه 21 خرداد) مجلس شورای اسلامی بیانیه 225 نفر از نمایندگان در تقدیر از رئیس قوه قضائیه را به شرح زیر قرائت کرد: 

«انتشار گزارش مالی سال 1398 حساب های قوه قضائیه که جزء وعده های رئیس قوه قضائیه بود، یکی دیگر از گام های ارزشمند و تحولی در دوره ریاست آیت الله رئیسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفافیت و کارآمد دو بال اساسی حرکت رو به جلو در دستگاه ها و عامل جلب اعتماد عمومی است.

رئیس محترم قوه قضائیه در 15 ماه که از مسئولیت ایشان می گذرد، با تقویت این دو عنصر اساسی، اعتماد عمومی به دستگاه قضایی و فراتر از آن سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا داده است. این الگوی فعال و تحولی خنثی کننده مغزافزار توطئه های دشمنان یعنی ایجاد ناامیدی و بی اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی است و باید در بخش های دیگر نظام اسلامی نیز همین رویکرد در پیش گرفته شود.

ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه، امضا کنندگان این نامه به نمایندگی از مردم انتظار دارند سایر مسئولان نیز به وظیفه شفافیتی خود عمل کنند، از جمله سوال های مردم نحوه هزینه کرد و بودجه عظیم و غیرشفاف شرکت های دولتی است که در مجلس جدید به صورت جدی پیگیر این موارد خواهیم بود.»

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)

رییس جمهور در مراسم گرامیداشت روز معلم:موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب شناسی و آسیب زدایی از جامعه و اساس برای ارتقاء یک نسل است.

تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه شناسان، آسیب شناسان و خانواده‌های گرامی دارند. بر همین اساس آموزش و پروش مسله اول در کشور برای ماست.

انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش رشد خواهد کرد و محور اصلی آن معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم) استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم) کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم