Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:59:06 GMT

بحران آمریکا ریشه در تبعیض و مشکلات اقتصادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۳۸۴۴

بحران آمریکا ریشه در تبعیض و مشکلات اقتصادی دارد

عرفانی گفت: بحران آمریکا ریشه در تبعیض و مشکلات اقتصادی و معیشتی در این کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر عرفانی » صبح امروز (پنجشنبه 21 خرداد) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: کرونا خسارت های سنگینی به کشور وارد کرده است و ستاد نیروهای مسلح براساس دستورالعمل به نیروهای مسلح به منظور سلامت مردم از هر گونه برنامه تجمعی ممانعت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، تاکید کرد: این هفته فرصت مغتنمی است که به جنایات آمریکا بپردازیم و با انتشار برخوردهای خشن و خشونت آمیز پلیس آمریکا در طول این هفته در راستای حمایت از مردم رنج کشیده آمریکایی اهتمام شود.

 

عرفانی متذکر شد: در این هفته در فضای مجازی عناوینی با هشتگ حقوق بشر آمریکایی باید در نظر گرفته شود.

 

وی افزود: به هیچ عنوان به حقوق بشر آمریکایی نباید به عنوان یک نژادپرستی پرداخته شود، بحران آمریکا ریشه در تبعیض و مشکلات اقتصادی و معیشتی در این کشور دارد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بحران آمریکا خشونت پلیس آمریکا سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد، گفت: برخورد با این دانشگاهیان معترض و حضور گارد نظامی مسلح در درون دانشگاه و رفتارهای سخیف و زشت با اساتید و دانشجویان پرده ای از حقیقت ادعاهای آمریکایی را با همه دنیا نشان داده است.

حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به اتفاقات اخیر دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا اشاره و اظهار کرد: در فضای رسانه ای دنیا، غرب به ویژه آمریکا نسبت به همه اتفاقاتی که روی می‌دهد واکشن نشان می دهد اگر دختری، نویسنده ای، دانشجو یا هر کسی در معرض اتهام قرار بگیرد، آمریکا خود را ذی حق می داند که در خصوص این موضوع مداخله کند و توضیح بخواهد و خود را به نوعی سردمدار جریان مطالبه گری در دنیا در موضوعات مختلف می داند.

وی در ادامه تصریح کرد: اتفاقات اخیر در آمریکا چند سئوال جدی در مقابل آنها قرار داده است اولا همراهی با یک رژیم کودک کش که تا بحال ۳۴ هزار از مردم بی دفاع و غیرنظامی فلسطین را به شهادت رسانده است. ارسال سلاح و آخرین جنگ افزارها و کمک های جدید نظامی به این رژیم نیازمند پاسخ این کشور را می طلبد.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکایی نسبت به حمایت دولت از این رژیم کودک کش نسبت به نسل کشی در فلسطین معترض هستند و خواستار قطع همکاری دانشگاه های خود با این جنایتکار جنگی و ناقض حقوق بشر هستند.

رستمی ادامه داد: برخورد با این دانشگاهیان معترض و حضور گارد نظامی مسلح در درون دانشگاه و رفتارهای سخیف و زشت با اساتید و دانشجویان پرده ای از حقیقت ادعاهای آمریکایی را با همه دنیا نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید ما در دانشگاه های مختلف نسبت به این رفتار زشت با دانشگاهیان آمریکایی در حمایت از رژیم جعلی و کودک کش تحرک داشتند. اما اصل ماجرا این است پرده ای از حقیقت حقوق بشر آمریکایی برای ما روشن شد ممکن است این نقض حقوق بشر در کشورهای دیگری نیز رخ بدهد؛ اما هیچ کدام مانند آمریکا ادعاییی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ذهن آمریکااندیش
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم