Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@13:11:56 GMT

سِتین: مسی به بازی با مایورکا خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۳۸۹۸

سِتین: مسی به بازی با مایورکا خواهد رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، لیونل مسی که از ناحیه عضلات چهارسر ران دچار مصدومیت شده بود، روز دوشنبه به تمرینات بارسلونا بازگشت و به صورت انفرادی به تمرین پرداخت. در این شرایط در حالی که نگرانی بابت احتمال نرسیدن فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها به بازی با مایورکا وجود داشت، سرمربی اسپانیایی این تیم اما نسبت به این موضوع نگرانی ندارد و اطمینان دارد لئو به بازی اول تیمش در دوران پساکرونا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیکه ستین که شاگردانش پس از وقفه‌ای سه ماهه، روز شنبه در رقابت‌های لالیگا میهمان مایورکا خواهند بود، در گفت‌وگو با «رادیو کاتالونیا» گفت: نسبت به اینکه مسی در بازی با مایورکا در اختیار ما خواهد بود، تردیدی نداریم. مسی تنها به خاطر احتیاط از تمرین دست کشیده بود.

بارسلونا که در حال حاضر با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد، پس از بازی با مایورکا، پذیرای لگانس است و پس از آن باید در دیداری خارج از خانه به مصاف سویا برود.

سرمربی آبی‌واناری‌ها همچنین درخصوص وضعیت مهاجم 33 ساله‌اش اظهار داشت: اطمینان دارم که سوارس می‌تواند از همان آغاز بازی مقابل مایورکا به میدان برود، اما عجولانه خواهد بود اگر از او در کل بازی استفاده کنیم. ما نمی‌دانیم که آیا لوئیس می‌تواند از ابتدا تا انتها در ترکیب تیم باشد یا خیر!

وی تصریح کرد: سوارس در تمرینات عالی بوده است، اما ما باید از هرگونه ریسک پرهیز کنیم. هر نوع مصدومیتی می‌تواند باعث غیب او در سه یا چهار بازی باشد. لوئیس بازیکنی فوق‌العاده است و ویژکی‌هایی دارد که هر تیمی دوست دارد چنین بازیکنی داشته باشد.

104 / 351 لیونل مسی بارسلونا فوتبال اروپا کیکه ستین سوارس کرونا در ورزش مایورکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا فوتبال اروپا کیکه ستین سوارس کرونا در ورزش مایورکا بازی با مایورکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است.

کد خبر 6091924 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403