Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: شهرک مهرگان قزوین به لحاظ داشتن برخی زیرساخت‌های اراضی و مطالعات اجتماعی بهترین مکان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن است.

علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، در نشست ستاد طرح ملی اقدام مسکن در استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین یکسری مشکلات کلی داریم که سیاست‌گذاری مسکن را از همان ابتدا به‌جز تاکستان و آبیک به سمت مهرگان سوق داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مشکل اینجاست که در بیشتر نقاط استان قزوین مشکل تأمین زمین و آب داریم و شهرک مهرگان تنها جایی است که فقط مشکل آب دارد و چندان با مسائل اراضی روبه رو نیستیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، فرخزاد تأکید کرد: شهرک مهرگان یک ویژگی دارد که می‌تواند مسکن خیلی از شهرهای دیگر را درون خود جای دهد و ساختمان‌های ۲ طبقه در این نواحی ساخت.

وی بیان کرد: متأسفانه شهر قزوین از درون جای توسعه و پیشرفت ندارد و اگر بخواهیم اقدامی انجام دهیم باید طرح بالای اتوبان را به شهر الحاق کنیم که این موضوع نیاز به فرآیند اداری دارد.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: امروز ضرورت دارد که مسکن نواحی شهری الوند، محمدیه، بیدستان، محمودآباد و اقبالیه و چند ناحیه شهری در مهرگان متمرکز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن مسكن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد