Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه خمسه روز چهارشنبه در نشست هماهنگی صندوق کشمش تاکستان که با حضور مدیر  و رییس هیات مدیره و اعضاء صندوق کشمش تاکستان برگزار شد با گرامی داشت هفته جهاد کشاورزی افزود: باید به این صندوق به عنوان یک صندوق تخصصی نگاه کرد تا برکات و خدمات آن برای بهره برداران و اعضا حاصل شود.

این مسوول اظهار داشت: صندوق کشمش تاکستان یک صندوق اقتصادی است که در راستای توسعه بخش کشاورزی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به فلسفه تاسیس اینگونه صندوق ها ، حمایت از بهره برداران و تامین مالی اعضا را اهداف آنها برشمرد و گفت: جهاد کشاورزی در تلاش است با هماهنگی صندوق مادر تخصصی پس از تکمیل باقی مانده سهم دولت، سهم اعضا و دولت را افزایش دهد.

خمسه اضافه کرد: دغدغه اصلی جهاد کشاورزی و هیات مدیره صندوق کشمش تاکستان عضویت جا ماندگان و اعضای جدید است.

به گفته رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین باید تدابیری اندیشه شود تا سایر افراد عضو و سهامدار این صندوق شوند و شرایط برای عضویت آنها نیز فراهم شود.

وی افزود: صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به دور از مسایل حاشیه ای در جهت حل مشکل بهره برداران بخش کشاورزی فعالیت می‌کند.

خمسه اظهار داشت: این صندوق نخستین صندوق تخصصی در حوزه کشمش کشور است که در شهرستان تاکستان تاسیس شده و هدف از تشکیل آن تکمیل زنجیره ارزش غذایی محصول انگور تاکستان است.

استان قزوین رتبه نخست تولید کشمش در کشور را داراست.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تاکستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تاکستان وزارت جهاد کشاورزی تاکستان صندوق کشمش تاکستان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام

همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و استانداری چهارمحال و بختیاری به امضاء رئیس دانشگاه شهرکرد و استاندار چهارمحال وبختیاری رسید.

بیشتر بخوانید

نمایش توانمندی‌های صادراتی بام ایران در تهران

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی درخصوص راه اندازی زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی در استان مذاکره و تفاهم نامه‌ای نیز امضاء کرد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور همکاری در تدوین زنجیره ارزش بادام، جریان‌سازی، شبکه‌سازی، کمک به ارتقاء بهره‌وری، همچنین اعلام نتایج و دستاورد‌های حاصله به کارگروه توسعه زنجیره‌‎های ارزش راهبردی استان امضاء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • «طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی