Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:06:04 GMT

جفای فدراسیون فوتبال به مردم و مربیان جوان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۳۰۲

جفای فدراسیون فوتبال به مردم و مربیان جوان

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: با این نوع قرارداد که بین فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس امضا شد، مردم ایران و مربیان جوان مورد جفا قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در ارتباط با شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران و انتقادهای اخیر از مسئولان پیشین فدراسیون عنوان کرد: زمانی که مربی بزرگی مثل کی‌روش را از دست دادیم، مسئولان می‌خواستند برای آرام کردن افکار عمومی مربی‌ای انتخاب کنند که کمتر از کی‌روش نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من آن زمان در جریان بودم که فقط می‌خواستند با یک انتخاب، انتقادها را کم کنند و از طرفی پروسه انتخاب سرمربی هم طول کشیده بود.

وی با بیان اینکه فدراسیون از ترس انتقادها به هیچ عنوان نمی‌خواست به مربیان ایرانی اعتماد کند، گفت: فدراسیون بر اساس رنکینگ مربیان ویلموتس را انتخاب کرد. آن اوایل در چند بازی رسمی و دوستانه همه چیز خوب پیش می‌رفت ولی در ادامه نتایج بد باعث شد ویلموتس به کشورش برود و با تیم ملی قطع همکاری کند. اگر تیم ملی نتایج خوبی می‌گرفت همه مسئولان فدراسیون می‌گفتند که این به خاطر انتخاب خوب ما بود ولی حالا که همه چیز به ضررشان است حرفی ندارند جز اینکه دنبال توجیه باشند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای فرار بازیکنان تیم لیگ برتری از هتل

تارتار خاطرنشان کرد: بالای 40 میلیارد به این مربی پول دادیم و جالب اینجا است که ویلموتس فقط 30 روز در ایران بوده و اگر در پرونده شکایت این مربی از فدراسیون شکست بخوریم این مبلغ به 160 میلیارد می‌رسد. در این شرایط اقتصادی چرا با این مربی چنین قراردادی امضا شده است؟ این یک اشتباه بزرگ است و مسئول عقد چنین قراردادی باید بازخواست شود. انتظار همه این است که نهادهای مربوط جزییات این قرارداد را به صورت کامل برای مردم روشن کنند.

وی اظهار داشت: این پول می‌توانست صرف آموزش مربیان جوان و به روز فوتبال ایران شود تا در تمرینات تیم‌های بزرگ اروپایی و کلاس‌های پیشرفته مربیگری در خارج از ایران حاضر شوند، مربیانی که بدون رابطه دنبال پیشرفت هستند. آنهایی که با ویلموتس قرارداد امضا کردند با این کار به مردم ایران که شرایط اقتصادی سختی دارند و همچنین به مربیان جوان ایرانی ظلم و جفا کردند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان با اشاره به وضعیت بحرانی این تیم و مشکلات مالی تاکید کرد: وضعیت تیم ما بسیار خراب است و حتی پول خرید آب‌معدنی را هم نداریم، جالب است که با این وضعیت می‌گویند لیگ ادامه پیدا کند. حتی دیگر پول تست دادن کرونا را نداریم و با این وضعیت سخت ممکن است تمرینات تیم تعطیل شود. بازیکنان پنج ماه است که یک ریال پول نگرفته‌اند. وقتی تیمی در رفاه کامل باشد تمرکز کادر فنی هم روی مسائل فنی است ولی من باید نصف انرژی‌ام را صرف دلداری دادن به بازیکنان کنم تا مشکلات مالی تمرکز آنها را به هم نزند. این مشکلات قطعا کار را خراب‌تر می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مهدی تارتار فدراسیون فوتبال ایران ویلموتس مربیان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ از زمانی که طراحی پوسترهای پیش‌بازی در فوتبال ایران باب شده، یکی از ترفندهای باشگاه‌های مختلف این است که قبل از بازی با هر تیمی، از تصویر بازیکنان پیشین همان تیم که الان در عضویت آنهاست، استفاده کنند؛ یک مدل کری‌خوانی ظریف. در همین راستا، پوستر پیش‌بازی منتسب به تراکتور برای بازی با استقلال هم با تصویر ارسلان مطهری منتشر شده.

این در حالی است که مطهری از زمان حضور در تراکتور اصلا عملکرد قابل‌قبولی نداشته. او طی ۸مسابقه فقط ۸۴دقیقه به میدان رفته، هیچ گلی نزده و هیچ پاس‌گلی هم نداده است. مطهری حتی ضربه پنالتی‌اش را هم مقابل ذوب‌آهن خیلی بد زد و خوش‌شانس بود که توپ گل شد. آیا او بالاخره در زمین هم یک بازی مؤثر خواهد داشت یا فقط در حد ستاره پوستر باقی می‌ماند؟

کد خبر 848617 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟