Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی مقدم با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر در انزوای سیاسی جهانی به سر می برد گفت: اگر روند برخورد آمریکا با اعتراضات نژادپرستانه ادامه پیدا کند، افول اقتصادی سیاسی آمریکا را در کل جهان شاهدیم.

«حسین کنعانی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تظاهرات ضد نژادپرستی در آمریکا گفت: همه می دانیم که آمریکا مهد نژادپرستی است و از زمانی که سفیدپوستان جنایتکار از سراسر دنیا جمع شدند و این قاره را اشغال کردند، بنا را بر کشتار بی رحمانه سرخپوستان و نابود کردن تمدن آنها گذاشتند و پس از آن نیز با برده داری سیاهان عملا تمدن خود را شکل دادند و نژادپرستی در ذات غرب وحشی وجود دارد و این تفکر را به آفریقای جنوبی نیز صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل حزب سبز افزود: انگلیس نیز یکی از منادیان نژادپرستی است و اکنون صهیونیسم موجود نامشروع آمریکا و انگلیس است که در راس نژادپرستی قرار دارد.

 

وی گفت: نقابی که امروز کنار زده شده است، نقابی بود که آمریکایی ها همیشه سعی می کردند تا دموکراسی، حقوق بشر و آزادی و لیبرال دمواکرسی را در دنیا برای اشغالگری و توسعه طلبی های خود در جهان مطرح کنند.

 

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: برخورد آمریکا با تظاهرات های نژادپرستانه برداشتن نقاب امپریالیسم بود و در پی آن افول تمدن ساختگی غرب کاملا مشهود است و آمریکایی ها هویت خودشان را می خواهند و حاضر نیستند در چهارچوب سیاست های ترامپ و احزاب محافظه کار، جمهوری خواه و دموکرات چهره ای از خود نشان دهند که مسببان نژادپرستی، غارت و قتل و جنایت باشند.

 

وی اظهار کرد: آمریکا در حال حاضر در انزوای سیاسی جهانی به سر می برد و حتی همپیمانان او جرات نمی کنند از سیاست های نژادپرستانه آمریکا دفاع کنند و سعی می کنند خود را مبرا از وضعیتی بدانند که در آمریکا وجود دارد و حتی مردم کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه و آلمان علیه این نوع سیاست های آمریکا دست به تظاهرات زدند.

 

این فعال اصولگر افزود: اگر روند برخورد آمریکا با اعتراضات نژادپرستانه ادامه پیدا کند، افول اقتصادی سیاسی آمریکا را در کل جهان شاهدیم و این امر نشانه آن است که آمریکایی ها برخلاف تمام تبلیغاتی که می کنند به قول رهبر انقلاب کشتی تایتانیکی با جبروت و ابهت ساخته اند اما این کشتی غرق شده و ما شاهد صدای شکسته شدن سازه های کشتی هستیم که اگر مردم آمریکا بیداری آمریکایی را تجربه کنند، می توانند ساختار آمریکا را از این وضعیتی که دارد، خارج کنند و هویتی را برای خود کسب کنند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتراض امریکا احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند