Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@02:39:33 GMT

هم بازی شدن جواد عزتی و بهرام افشاری در یک فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۶۴۱

هم بازی شدن جواد عزتی و بهرام افشاری در یک فیلم

به گزارش افکارنیوز،

فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» به کارگردانی پوریا حیدری اوره و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی، چند روز پیش پروانه ساخت گرفت و روز گذشته اسامی بازیگرانی چون رضا کیانیان ، ستاره پسیانی و یسنا میرطهماسب برای بازی در این فیلم در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

اخبار چهره ها - طبق شنیده‌ها بازیگران دیگری هم به فیلم جدید شهاب حسینی اضافه خواهند شد؛ قرار است جواد عزتی ، بهرام افشاری و گلاره عباسی نیز در این فیلم حضور داشته باشند و البته شهاب حسینی نیز به عنوان بازیگر در آن نقش آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم به موضوع آرزو‌های کودکی می‌پردازد که می‌خواهد به تیم استقلال گل بزند. برای همین بسیاری از بازیگران مشهور فوتبال ایران در کنار بازیگران حرفه‌ای سینما، در این فیلم حضور خواهند داشت که علی انصاریان یکی از آن‌ها خواهد بود.

گفتنی است سال گذشته این تهیه کننده و کارگردان قرار بود فیلمی با عنوان «روح الله» را تولید کنند که ظاهراً مجوز ساخت به آن داده نشد.

پوریا حیدری اوره پیش از این بیشتر در بخش تهیه کنندگی و ساخت فیلم‌های مستند داخلی و خارجی فعال بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رضا کیانیان شهاب حسینی جواد عزتی بهرام افشاری شهاب حسینی جواد عزتی بعد از اتفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید

آفتاب‌‌نیوز :

طبق برخی اخبار جدایی بازیگر نقش بهتاش قطعی است. آن‌چه عنوان می‌شود، اما ربطی به سرشلوغی او ندارد. اصلا، مساله ساخت سری هفتم «پایتخت» امری تازه نیست که بازیگران نتوانند برنامه خود را هماهنگ کنند.

تصمیم افشاری هر چه هست، محترم. صرفا محض یادآوری می‌گوییم که او با سریال «پایتخت» صاحب شهرت و محبوبیت شد و استعداد کمدی‌اش به طور کامل بر همگان آشکار گشت. آیا جدایی او از این سریال، «اخلاقی» است؟

این ماجرا یادمان انداخت که هوتن شکیبا، سال ۹۷ برای «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ گرفت. آن زمان، خیلی‌ها گمان می‌کردند دیگر در «لیسانسه‌ها» بازی نخواهد کرد. شکیبا، اما به سریالی که با آن مشهور شده بود، وفادار ماند و اتفاقا کاراکتر حبیب در «فوق لیسانسه‌ها» ویژه‌تر از همیشه شد. این را هم بدانیم که او نوروز امسال با صداپیشگی «مهمانی» به تلویزیون بازگشت.

در مثالی دیگر می‌توان از پژمان جمشیدی نام برد که با سریال تلویزیونی «پژمان» به شهرت در عرصه بازیگری رسید. او در سینما سرشلوغ است، اما این اتفاق را بهانه‌ای برای عدم همکاری با فصل چهارم «زیرخاکی» نکرد. جمشیدی پیش از پخش این سریال نوروزی گفته بود که برای خوشی دل مردم با تلویزیون همکاری کرده است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش