Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا، خلیل صالحی امروز چهارشنبه در همایش دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ها  و شورای دستگاهای دولتی و سازمان های غیر دولتی امر به معروف و نهی از منکر مازندران در ساری گفت: مطالبه گری اجتماعی از مهم ترین رویکرد این ستاد در سالجاری است.

وی افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در رویکردهای جدید،ترویج و اشاعه فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر، استفاده از ظرفیت رسانه ها و نیز مطالبه گری مردمی توجه ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره بر تاثیر گذاری فعالیت های فرهنگی بر افکار عمومی گفت: وظیفه ستاد احیاء،ترویج و ترغیب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد و اقشار جامعه است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری طی سال های اخیر مبنی بر لزوم مزالبه گری و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح جامعه با تشکیل معاونت اجتماعی و مطالبه گری سعی کردیم قدم های مثبتی را در راستای فرامین رهبری برداریم.

صالحی با مهم بر شمردن عفاف و حجاب در دستگاهای دولتی و سازمان های خصوصی گفت: در این زمینه نیز نظارتها به صورت ویژه انجام می شود تا ارزش های انسانی و دینی بدرستی در جامعه پاسداری و صیانت شود.

وی نظارت بر تالارها، سفره خانه ها، رستوران ها اماکن عمومی با همکاری دستگاه قضایی را از جمله فعالیت های این ستاد  عنوان کرد و پلمپ چند واحد متخلف را از اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران برشمرد.

بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران نیز در ادامه با اشاره بر اهمیت احیاء و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: تمرکز بر نحوه استفاده از ظرفیت رسانه در جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این فریضه دینی از رویکردهای مهم این ستاد است.

وی با بیان اینکه نقشه جامع استانی با 14 کارگروه با حضور فرهیختگان و نخبگان استان تشکیل شد،افزود: ایجاد ارتباط موثر با مردم،نهادهای انقلابی و دستگاه های و نهاد های مرتبط در راستای اولویت بخشی به امر به معروف و نهی از منکر از برنامه های این ستاد در سالجاری است.

امیری ،تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، ایجاد و توسعه نظام پایش ارزیابی و اثرسنجی را از دیگر برنامه های سال 99 ستاد امر به معروف ونهی از منکر مازندران برشمرد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امر به معروف امر به معروف و نهی از منکر جامعه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر مازندران ستاد امر به معروف مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز جمعه ۲۶ آوریل، یک مرد مسلح سوار بر موتور سیکلت اینفلوئنسر معروف شبکه‌های اجتماعی عراقی غفران سوادی معروف به ام فهد را در بیرون خانه‌اش در بغداد در منطقه زیونه به ضرب گلوله کشت.

به گفته مقامات امنیتی عراق، مهاجم ناشناس وانمود کرده که در حال تحویل غذا است و در موقعیت مناسب به امفهد در خودرواش شلیک کرده است. ام فهد به خاطر ویدیوهای رقصش با موسیقی عراقی در تیک تاک شده بود.

در فوریه ۲۰۲۳، دادگاهی او را به دلیل به اشتراک گذاشتن «تضعیف عفت و اخلاق عمومی و ویدئوهایی حاوی سخنان ناشایست» به۶ ماه زندان محکوم کرد.

وزارت کشور عراق اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد قتل اینفلوئنسر عراقی در بغداد است. این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که یک «تیم کاری تخصصی» برای بررسی شرایط مرگ ام‌فهد، تشکیل شده است.

دولت عراق سال گذشته کمپینی را برای پاکسازی محتوای رسانه‌های اجتماعی که «اخلاق و سنت های عراق» را نقض می کند، آغاز کرد.

در سال ۲۰۱۸، مدل و اینفلوئنسر تارا فارس توسط افراد مسلح در بغداد به قتل رسید.

کد خبر 847474 برچسب‌ها حوادث جهان عراق قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد