Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه اولین پلتفرم نوین هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین در صنعت برق کشور «پرتو» ظهر چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران وزارت نیرو و توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم گفت: این شرکت با همکاری و مشارکت یکی از شرکت‌های دانش بنیان در سال جهش تولید اقدام به پیاده سازی و بهره برداری از اولین سامانه و پلتفرم نوین هوشمند در صنعت برق با عنوان «پرتو» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به واسطه نتایج و فرآیندهای کمی و کیفی آن در حوزه‌های مالی، درآمد و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مشترکین، نقطه عطف و گام مهمی در صنعت برق است.

بهادیوند چگینی تصریح کرد: این طرح با بهره گیری از جدیدترین فناوری‌های روز و استانداردهای فنی، جامعیت در ارائه خدمات به مشترکین و پوشش سطوح نیاز سه گانه شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق قزوین و مشترکین برق را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین بیان کرد: با پیاده سازی این پلتفرم می‌توان شاهد عبور از سطوح ابزاری و دستیابی به نتایج و استراتژی‌های تحلیل و مدیریت داده‌ها و در حقیقت ارزش افزوده آنها باشیم که این موضوع نقش مهمی در چشم انداز و افق پیش رو در صنعت برق کشوراست.

در ادامه سید محمد قافله باشی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ضمن معرفی اولین پلتفرم هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین صنعت برق «پرتو» در خصوص کارکرد این پلتفرم توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: بهره برداری از سرویس‌های مدیریت مصرف و کاهش تلفات، تحلیل و آنالیز داده و ارائه گزارش‌های ارزش افزوده، امکان ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین از جمله درگاه قبض سبز، بهره مندی از پلتفرم هوشمند و موتورهای محاسباتی و فرایندی ماژولار، سیستم نرم افزاری اختصاصی و وابسته به نیروی انسانی از مزیت‌های این طرح است.

کد خبر 4946409

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین صنعت برق ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام آتش سوزی گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است

فرماندار کرمان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت بافت تاریخی شهر به‌عنوان سرمایه‌ای مادی و معنوی، گفت: بازسازی و بهسازی فضای شهری و ارتقای سطح خدمات عمومی از جمله اقداماتی است که باید در بافت‌های فرسوده انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، علی بابایی در جلسه بازآفرینی شهری، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی، ظرفیت بازآفرینی شهر کرمان به‌عنوان مرکز استان بسیار فراتر از وضع موجود است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت بافت تاریخی شهر به‌عنوان سرمایه‌ای مادی و معنوی، افزود: بازسازی و بهسازی فضای شهری و ارتقای سطح خدمات عمومی از جمله اقداماتی است که باید در بافت‌های فرسوده انجام شود و ارتقای شرایط کیفی زندگی در سکونتگاه‌ها از طریق ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، توسعه و بهبود زیرساخت‌ها، تأمین خدمات شهری و امکان زندگی بهتر برای شهروندان از جمله نیازهای شهر کرمان است.

فرماندار کرمان با تاکید بر مزیت گردشگری بافت تاریخی شهری، این مناطق را دارای ظرفیت مطلوب برای تأمین مسکن دانست و گفت: ساماندهی و احیای بافت فرسوده در کرمان که مساحت قابل توجهی دارد، نیازمند همکاری و هم‌افزایی فرمانداری، شهرداری، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و دستگاه‌های خدمت‌رسان است.

وی با مطلوب خواندن پروژه‌هایی که اخیراً در میدان ارگ و اطراف آن اجرا شده است، تصریح کرد: بازسازی بافت تاریخی شهر کرمان نیازمند طرح کارشناسی و آینده‌نگر است و باید نیازهای مردم در آینده از قبیل پارکینگ، معابر، انشعابات و خدمات شهری در آن لحاظ شود.

محسن تویسرکانی، شهردار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه پروژه بهسازی میدان ارگ یک اثر فاخر است که می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر مناطق نیز باشد، اظهار کرد: لازم است از طرح‌های خلاقانه و کارشناسی استفاده شده و از پراکنده‌کاری پرهیز شود.

وی افزود: به لحاظ مسائل اجتماعی، ایجاد تعادل بین محلات و مناطق شهری اعم از حاشیه و مرکز بسیار مهم است و برای بهسازی بافت تاریخی، آسفالت یا سنگفرش معابر، اصلاح و پیش‌بینی انشعابات آب، برق و گاز نیز باید مورد توجه کارشناسان و طراحان این قبیل پروژه‌ها قرار گیرد.

کد خبر 748353

دیگر خبرها

  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس