Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@08:52:15 GMT

مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۴۸۳۲

مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا معارفه شد

با برگزاری آیین معارفه مختصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضمن تقدیر از زحمات مرحوم حجت‌الاسلام سهرابی مدیر فقید تبلیغات اسلامی نکا، حجت‌الاسلام فعالی به عنوان مدیر جدید این نهاد در این شهرستان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، با برگزاری آیین معارفه مختصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضمن تقدیر از زحمات مرحوم حجت‌الاسلام سهرابی مدیر فقید تبلیغات اسلامی نکا، حجت‌الاسلام فعالی به عنوان مدیر جدید این نهاد در این شهرستان صبح امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم که با رعایت نکات بهداشتی شرایط کرونا و درقالب برنامه مختصری تنها با حضور مسئولان ارشد شهرستان و مدیران کانون‌های مذهبی تبلیغات اسلامی نکا برگزار شد، حجت الاسلام حسینعلی فعالی به صورت رسمی به عنوان جانشین مرحوم حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی مدیر سابق این مجموعه در شهرستان معارفه شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه نکا، مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم توصیف و اظهار کرد: با تقبل مسئولیت باید زمینه‌ای به وجود بیاید برای خدمتگذاری تا انسان بتواند به نظام و مردم خدمت و کمک کند.

وی افزود: این مسئولیت‌ها صرفاً پست و مقام نیست بلکه فرصتی برای خدمت برای خدا به شمار می‌آید که همه مسئولان باید از این فرصت برای توشه اندوزی و رشد خود در پیشگاه الهی تلاش کنند.

امام جمعه نکا توکل بر خدا را در همه کارها راهگشا برشمرد و خاطرنشان کرد: در همه کارها از خدا کمک بگیریم و اعتماد ما به خدا باشد که در غیر اینصورت شکست می‌خوریم و اگر این کار را نکنیم خود، راه و وظیفه را گم می‌کنیم و نمی‌دانیم چه باید کرد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در این راه انجام وظیفه برای خدا، دین خدا و مردم نیز از هیچکس غیر از خدا نباید حساب ببریم و جز خدا نباید از کسی ترسید، درواقع گذشت در امور شخصی امر پسندیده‌ای است اما در بیت‌المال، امور مردم و دین خدا گذشت جایز نیست.

عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا نیز ضمن گرامیداشت یاد مدیر فقید تبلیغات اسلامی نکا، این نهاد را توانمند برای حضور در تمام عرصه‌های فرهنگی و مذهبی خواند و گفت: تبلیغات اسلامی با همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف شهرستان از روستاها گرفته تا شهر می‌تواند در امر ترویج دین نقش بسزایی داشته باشد.
 
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز  با اشاره به ماهیت نظام جمهوری اسلامی و فرصت دست داده برای خدمت به مسئولان در این حکومت، اظهار کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که احسن نظام و رهبری را داریم که نه حکومت آن و نه رهبری آن قابل مقایسه با هیچ کجای دنیا نیست و بهترین مردم و خدمتگزاران را خداوند به ما داده که امیدواریم به انقلاب جهانی اسلام ختم شود.

وی افزود: به فرموده امام راحل این انقلاب در مقدمه‌سازی آن انقلاب اصلی اسلام است که امیدواریم عمل ما در آن برکت داشته و زمینه‌ساز ظهور باشد و این پرچم با دست رهبری به صاحب اصلی‌اش رسیده و راه این انقلاب پر برکت ادامه پیدا کند.

در ادامه حجت‌الاسلام حسینعلی فعالی مدیر جدید تبلیغات اسلامی نکا نیز با تقدیر از جایگاه شامخ علما، متذکر شد: اگر کسی بتواند با راستی وارد کاری شده و با راستی و صادق بودن از آن کار خارج شود مطمئنا خداوند مأمورانی را برای وی آماده می‌کند تا کار را خود به خود پیش ببرد.

وی تصریح کرد: ملاک اصلی این است که بخواهید و اگر بخواهید خداوند کمک می‌کند و این اصل اساسی پیش برنده کارها به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی نکا حجت الاسلام مدیر جدید برای خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، متن بیانیه به شرح زیر است:   بسمه تعالی   گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر پیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود. معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند. حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد. روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسوز تبریک و تهنیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد