Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در روزهای گذشته تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان افزایش یافته است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

دکتر منوچهر کرمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از  روزهای گذشته شاهد افزایش تعداد  بستریان ناشی از کرونا در استان هستیم که مهمترین علت آن هم بی توجهی به توصیه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موجود بیماری کرونا در استان، بر حساسیت بیش از پیش تمام اقشار جامعه نسبت به این بیماری تاکید کرد و گفت: شیوع کرونا ویروس هنوز تمام نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در تمام ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، اصناف و دیگر صاحبان مشاغل قویا توصیه می‌شود، اظهار داشت: دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم‌های عروسی و  ترحیم از عوامل تشدید این بیماری در روزهای اخیر بوده است.

کرمی فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در مکان‌های تجمعی را از مهم‌ترین راهبردهای وزارت بهداشت برای کنترل کرونا اعلام کرد  و افزود: با بازگشایی‌هایی که اخیر صورت گرفته و با توجه به اینکه در هفته آینده نیز تعدادی از اصناف شروع به کار می‌کنند،  بنابراین لازم است تاکید شود که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مهمترین بخش مقابله با گسترش ویروس کرونا در تمام اصناف است.

تعطیلی خودجوش صنف طلا و جواهر بندرعباس برای مقابله با کرونا"80 درصد قربانیان کرونا" شهروندان کشورهای توسعه‌یافته غربی هستند!کرونا|افزایش جان باختگان و مبتلایان در سودان

وی گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی به معنی به‌حداقل رساندن تماس افراد سالم با یکدیگر تا اطلاع ثانوی است که در این طرح، بهترین و مهمترین عامل خود مردم هستند. بیشترین عامل موفقیت ما برای مدیریت بیماری کرونا همکاری مردم استان است.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان از همه مدیران واحدهای دانشگاهی خصوصا کلینیک‌های درمانی خواست تا ضمن خدمت رسانی به عموم مردم، فاصله گذاری اجتماعی را در بین مراجعین انجام دهند و لازم است مراجعین به کلیه اماکن تجمعی، حتما از ماسک استفاده کنند.

 کرمی تصریح کرد:  بازگشایی اصناف به معنای پایان یافتن گسترش بیماری کرونا ویروس در کشور نیست و هر صنفی که بخواهد بازگشایی شود باید تمام پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شود.

وی تاکید کرد:  بازرسان بهداشتی با اصنافی که توجهی به پروتکل‌های بهداشتی نداشته باشند و بخواهند برای عموم مردم خطر انتقال ویروس را ایجاد نمایند حتما برخورد جدی می‌کند.

انتهای پیام/743/ی

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد