Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:44:16 GMT

جهان در آتش بی عدالتی می‌سوزد/خود و مسئولان را نقد کنید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۵۰۳۶

جهان در آتش بی عدالتی می‌سوزد/خود و مسئولان را نقد کنید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در نشست استاندار و ائمه جمعه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امروزه دنیا در آتش بی‌عدالتی می‌سوزد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در بین مکاتب مادی و چه ادیان مذاهب تنها مکتب اهل بیت (ع) اتکاء به عدل دارد.

عبادی با اشاره به اینکه بسیاری از مسلک‌ها بی‌عدالتی را در سیستم پذیرفته‌اند، ادامه‌کرد: اما بی‌عدالتی در بین ما مسلمانان به علت مشکل در اجرای دقیق قوانین است و از نظر مبنا مشکلی در بحث عدالت ورزی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه هر جا نظام عدل وجود نداشته باشد، آنجا به هم می‌خورد، گفت: این موضوع در خانواده، اجتماع و سیاست مصداق پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در بین اصول پنجگانه عقیدتی ما یک اصل عدالت و عدل است، یادآور شد: در فرهنگ دینی و اسلامی ما حتی امام جمعه باید عادل باشد و در غیر این صورت از امامت ساقط است.

عبادی با اشاره به اینکه فلسفه هستی بر عدالت است، گفت: باید پیام خود را به جهان برسانیم که قصور ما را در اجرای عدالت بپذیرید چرا که عملکرد ما ربطی به اسلام، قرآن و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی گفت: برای آینده برنامه‌ریزی کنید، همچنین خود و مسئولین را نقد کنید و برادرانه با یکدیگر بنشینید و مشکلات را حل کنید زیرا اگر بتوانیم مشکلات را حل کنیم همه پیروزی‌ها از آن ما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: حتی انتظار برای ظهور منجی موعود به واسطه رسیدن به عدالت در همه جهان است و از این نظر در همه بخش‌ها باید بر اجرای دقیق عدل مراقبت کنیم.
 

کد خبر 4946370

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام آتش سوزی گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج خراسان جنوبی بی عدالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  بارش‌هایی که از چند روز گذشته خراسان جنوبی را در برگرفته با وجود خوشحالی مردم و کشاورزان، به منازل، قنوات، اراضی کشاورزی و راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار