Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شادگان از آغاز احداث ۱۰ کیلومتر جاده های بین مزارع دهستان دارخوین این شهرستان خبر داد.

خلیل منیعات امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور احیای اراضی آسیب دیده از سیل و با  دستور فرماندار شادگان عملیات زیر بنایی اراضی کشاورزی برای آماده سازی و کشت مکانیزه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف از این عملیات را افزایش کمی و کیفی محصولات، بهبود وضعیت معیشت کشاورزان و اشتغال زایی در بخش کشاورزی بر شمرد.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان افزود: عملیات احداث جاده های عمومی بین مزارع دهستان دارخوین به طول حدود ۱۰ کیلومتر با مبلغ حدود ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد که با اتمام این پروژه، مزرعه داران در پهنه ایی بالغ بر سه هزار هکتار از نعمت دسترسی و تسهیل در بهره برداری از ماشین آلات کشاورزی و کشت مکانیزه برخوردار می شوند.

منیعات بیان کرد: این طرح در راستای تسهیل در رفت و آمد کشاورزان و امکان استفاده از ماشین آلات مکانیزه در مزارع و باغات در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان در پایان افزود: ایجاد، مرمت و بازسازی جاده های بین مزارع در توسعه کشاورزی نقش بسزایی دارد و این عملیات با هدف سهولت در امر حمل ‌و نقل ماشین ‌آلات، ادوات کشاورزی و جا به جایی نهاده‌ها، ایاب و ذهاب آسان کشاورزان به مزارع و دسترسی راحت ‌تر به جاده‌های اصلی به مرحله اجرا در آمده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان جهاد کشاورزی شادگان دارخوین شادگان احداث جاده دسترسی بین مزارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور