Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@08:49:17 GMT

جدالی که با پیوستن سانه به بایرن شروع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۵۱۳۷

جدالی که با پیوستن سانه به بایرن شروع خواهد شد

وینگر فرانسوی بایرن مونیخ اطمینان دارد که با وجود پیوستن سانه به این تیم، وی می‌تواند برای حفظ جایگاه خودش در تیم بجنگد و سانه را مغلوب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کینگزلی کومان از بازیکنان مستعد تیم بایرن مونیخ است که احتمالاً پس از پیوستن لروی سانه به این تیم، ممکن است جایگاه خود در ترکیب اصلی باواریایی‌ها را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات میان دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی به مرحله پیشرفته ای رسیده ولی هنوز توافق جامعی حاصل نشده است. به نظر می‌رسد که مبلغ نهایی برای عقد قرارداد ۶۰ میلیون یورو خواهد بود.

پس از پیوستن احتمالی لروی سانه به بایرن، جایگاه کومان در ترکیب اصلی هانسی فلیک به خطر می‌افتد. البته با این وجود، کومان اطمینان دارد که علی رغم پیوستن سانه به این تیم، وی جایگاه خودش را از دست نخواهد داد.

وی در این رابطه خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم که با پیوستن سانه به تیم جایگاه من به خطر بیافتد. تنها حالتی که ممکن است من از تیم کنار گذاشته شوم این است که باشگاه اعلام کند که دیگر به من نیازی ندارد. من با وجود ستاره‌هایی مثل روبن و ریبری توانستم در بایرن جایگاه خوبی پیدا کنم با اینکه سن و سال کمی داشتم، پس گمان می‌کنم که با پیوستن سانه به تیم نیز مشکلی برای من به وجود نیاید.

کد خبر 428095

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لروی سانه منچستر سیتی تیم فوتبال بایرن مونیخ فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیوستن سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم