Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اظهارات روز گذشته سعید رمضانی سرپرست استقلال مبنی بر مشخص نبودن مکان بازی با تیم فولاد گفت: این موضوع را باید از محمد علوی سرپرست تیم ما سؤال کنید. من این مصاحبه را خواندم و باید بگویم حقمان است که در اهواز میزبان باشیم. اتفاقاً روز گذشته جلسه‌ ستاد شورای تأمین استان خوزستان با حضور آقای نجفی برگزار و در این جلسه تأکید شد که تیم‌های خوزستانی در زمین خودشان میزبان مسابقات باشند؛ این حق استان است نه حق باشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره احتمال برگزاری بازی‌های نفت مسجد سلیمان در استادیوم اختصاصی فولاد تصریح کرد: ما بر اساس رسالت اجتماعی کارخانه و باشگاه فولاد، این پیشنهاد را مطرح کردیم. مدیرعامل باشگاه نفت و فرماندار مسجد سلیمان هم روز گذشته در جلسه حضور داشته‌اند و از این طرح ما استقبال کردند ولی هنوز نهایی نشده است. راه برای همکاری با باشگاه‌های خوزستانی باز است.

آذری در بخش دیگری از گفت‌وگویش درباره بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی فولاد به دلیل بدهی به دو بازیکن برزیلی اظهار کرد: روز گذشته با وکیل این دو بازیکن برزیلی صحبت کردیم و مقرر شد یک شماره‌حساب معتبر و قابل دسترس در اختیار ما بگذارند. فکر می‌کنم ظرف یکی، دو هفته آینده پول این بازیکنان به حسابشان می‌رود. خوشبختانه با درایت آقای محمدی مدیرعامل شرکت فولاد و اعضای هیئت مدیره، این تهدید رفع می‌شود. پول این دو بازیکن را هم مثل مبلغ خرید آیاندا پاتوسی دو ساعته و قانونی به حسابشان واریز می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل پاتوسی بازیکن آفریقایی برای بازگشت به ایران برطرف شده است؟ تأکید کرد: متأسفانه ورزشکاران آفریقایی برای سفر و بازگشت به ایران دچار معضل هستند. یکی از باشگاه‌های ایرانی پیشنهاد داده بود که برای بازگرداندن مربی خود از اروپا، پرواز چارتر می‌فرستد ولی ما توان مالی گرفتن چارتر را نداریم. این صحبت‌ها را هم اگر انجام می‌دهم به این خاطر است که بگویم تمام پیش‌بینی‌ها را برای بازگشت پاتوسی انجام دادیم تا خدایی ناکرده حرف و حدیث احتمالی درباره این بازیکن و دیدار با استقلال ایجاد نشود.

کد خبر 4946308 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید آذری آیاندا پاتوسی سعید رمضانی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان فوتسال باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد