Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@07:51:34 GMT

تاریخ انقضای رقم فسخ لائوتارو مارتینز فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۵۲۵۱

تاریخ انقضای رقم فسخ لائوتارو مارتینز فاش شد

مدیر ورزشی انیتر اعلام کرد که 111 میلیون یورو بند فسخ لائوتارو مارتینز تاریخ انقضا دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به شدت شرایط جذب ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز را دنبال می کند و با وجود شایعاتی که درباره این انتقال مطرح شده اما بسیاری معتقد هستند که لائوتارو در نهایت راهی نوکمپ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می شود که یکی از مهم ترین دلایل علاقه لائوتارو به حضور در بارسا، بازی در کنار هم وطن خود یعنی لیونل مسی است.

 

 

 

 

در چند روز گذشته رسانه ها اخبار زیادی را درباره این انتقال مخابره کردند و اکثریت آنها بر این عقیده هستند که نراتزوری تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به فروش لائوتارو خواهد شد. این در حالی است که بارسا امید دارد با پیشنهاد یک بازیکن به اینتر، قیمت این ستاره آرژانتینی را کاهش دهد.

 

به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر بارها تاکید کرده است که تنها راه انتقال لائوتارو، پرداخت رقم فسخ اوست. او روز گذشته نیز تاکید کرد که امیدوار است بارسا چنین رقمی را پرداخت نکند و در واقع باید گفت رقم خوردن چنین اتفاقی با توجه به شرایط اقتصادی پساکرونا غیرممکن خواهد بود.

ماروتا همچنین در این مصاحبه فاش ساخت که از 7 جولای، این بند فسخ نیز منقضی خواهد شد و سپس بارسا و همه تیم های خواهان لائوتارو باید مستقیما با اینتر وارد مذاکره شوند.

طبق گزارش آاس، سران بارسا از این بابت نگرانی خاصی ندارند چرا که مطمئن هستند برای پرداخت 111 میلیون یورو اقدام نخواهند کرد و اینکه جذب لائوتارو یک پروسه طولانی مدت و سخت تابستانی خواهد بود.  بارسا تنها به معاوضه بازیکن برای جذب لائوتارو فکر می کند و به همین دلیل منقضی شدن بند فسخ ستاره آرژانتینی، اهمیتی برای کاتالان ها ندارد.

 

 

لائوتارو مارتینز جوزپه ماروتا (مدیر ارشد) بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، تله موش شاخص ترین اثر آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می‌باشد، این اثر برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده است، این بار در رشت به روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر را «محمد پور جعفری» از کارگردانان خوشنام استان برعهده دارد که بیش از این آثار زیادی از جمله الیورتویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و… را به روی صحنه برده است.

این اثر اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا می‌باشد.

اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پور قربان، ارسلان حاجتی، رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آهنگسازی کار برعهده هومن خوش فطرت می‌باشد.

تله موش از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ اردبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 6097231

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا