Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@18:25:48 GMT

گودیسون پارک میزبان دربی مرسی ساید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۵۳۰۹

گودیسون پارک میزبان دربی مرسی ساید شد

با تایید مسئولان امنیتی دیدار حساس دو تیم اورتون و لیورپول در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار می شود.

به گزارش مشرق، لیورپول در هفته سی‌ام رقابت های لیگ برتر انگلیس باید برابر اورتون قرار بگیرد. در حالی که گفته شده بود ممکن در حوالی این ورزشگاه به خاطر قهرمانی لیورپول شلوغ شود، بازی در سنت مری، ورزشگاه ساوتهمپتون برگزار می شود ولی نیروهای امنیتی اعلام کردند این دیدار در گودیسون پارک ورزشگاه اختصاصی تیم اورتون برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پ

بیشتر بخوانید:

برنامه بازی‌های ۴ لیگ برتر اروپایی

در بیانیه اورتون آمده است: تصمیم به انجام بازی در ورزشگاه خانگی باشگاه پس از بحث های مثبت بین این باشگاه، شورای شهر لیورپول، پلیس مرسی ساید و کانون هواداران اورتون امروز توسط گروه محلی مشاوره ایمنی گرفته شد و به اطلاع باشگاه فوتبال لیورپول رسید.

این بدان معنی است که اورتون هر پنج بازی خانگی خود را برای فصل ۲۰۱۹/۲۰ پشت درهای بسته در گودیسون پارک بازی خواهد کرد.

دیدارهای این فصل لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار می‌شود و به صورت رایگان از شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال لیگ جزیره مرسی ساید لیورپول اورتون برگزار می شود گودیسون پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم