Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قدس، به ریاست ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس با حضور رؤسای ادارات مرتبط و بانکها در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در دومین جلسه تخصصی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تاکید کرد: بنیاد برکت یک فرصت مغتنم برای شهرستان در بحث اشتغال زایی است که باید تمام دستگاه ها در این راستا اقدامات لازم را سرعت بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "جهش تولید" نامگذاری شده‌ که به عنوان یک راهبرد اساسی در دستور کار تمامی بخش ها و دستگاه های مختلف قرار گرفته است.

ناصری پور ضمن قدردانی از فعالیت ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و فنی حرفه ای در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی تصریح کرد: با توجه به نام سال "جهش تولید" کارگروه اشتغال یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین کارگروه هاست و باید تمامی مدیران به شکلی پویا در آن مشارکت داشته باشند‌.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در پایان ضمن تاکید بر همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال خاطر نشان کرد: جلسات بصورت مدون برگزار و مصوبات با پیگیری ویژه دنبال می شود تا با بستر سازی مناسب بتوانیم گامی موثر در خدمت رسانی به مردم شهرستان برداریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارگروه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد