Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در بازار طلا، سکه و ارز قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 736 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار 980 هزار تومان و هر مثقال طلا 3 میلیون و 192 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18 عیار هر گرم 736 هزار تومان، قیمت دلار 17هزار و 940 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 7میلیون و 525 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 7 میلیون و 250 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 750 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 50 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و 90 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 736 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار 980 هزار تومان و هر مثقال طلا 3 میلیون و 192 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1724 دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  قیمت‌های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز قبل افزایشی بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون 17 هزار و 940 تومان و یورو 20 هزار و 100 تومان و درهم امارات 4 هزار و 985 تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 270 تومانی نسبت به روز کاری قبل 17 هزار و 200 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 17 هزار و 100 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با 250 تومان افزایش نسبت به دیروز 18 هزار و 850 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 18 هزار و 750 تومان است.

انتهای پیام/4141

منبع: آنا

کلیدواژه: سکه طلا ارز قیمت دلار هزار تومان گرم طلای صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

محصول  نرخ
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون تومان
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان 
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان 
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان 
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان
طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟