Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر خوش خبر روز چهارشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اظهار داشت: تا زمانی که اجتماع وجود دارد، شاهد مسایل اجتماعی، آسیب و جرم اجتماعی هستیم لذا باید درصدد مدیریت این موضوعات باشیم. 

وی گفت: مقابله با مسایل و آسیب‌های اجتماعی در استان خراسان جنوبی با تجمیع توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی از جمله اعضای کارگروه اجتماعی و فرهنگی شتاب بیشتری می‌گیرد و قابل تحقق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: آسیب‌های اجتماعی استان با بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای آموزشی به ویژه کارگروه اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی و چاره‌اندیشی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: نزاع فردی و جمعی، طلاق و سرقت از جمله مسایل و آسیب‌هایی است که باید در کارگروه اجتماعی برای آن چاره‌جویی شود و لازم است که مسائل و معضلات اجتماعی به صورت ‌تخصصی با استفاده از منابع و امکانات دستگاه‌های اجرایی استانی در ظرف زمانی مشخص مورد رسیدگی قرار گیرند و شتاب بخشی به این امر با برگزاری هدفمند جلسات کارگروه محقق می‌شود.

خوش خبر، نیازسنجی را لازمه اجرای هر طرحی در حوزه اجتماعی و فرهنگی دانست و ادامه داد: آنچه مورد انتظار است بومی کردن طرح‌ها است نه اینکه طرحی خارج از استان تنظیم و به استان دیکته شود.

وی بر لزوم به‌روز رسانی آمار حوزه اجتماعی تاکید و بیان کرد: آمارهای واقعی منجر به برنامه‌ریزی درست شده و از این حیث حایز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ظرفیت دستگاه‌های اجرایی باید در طرح‌های فرهنگی و اجتماعی به کارگیری شود.

در این نشست طرح تمشک (توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شاداب سازی و کارایی) به عنوان زیرمجموعه‌ای از طرح نماد مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با توجه به ایرادات وارده در این نشست به تصویب نرسید.

طرح درخواست ایجاد گروه کاری در حوزه معلولان و مهارت آموزی آنان که از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در این کارگروه مطرح شد نیز مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.

برچسب‌ها نزاع خیابانی خراسان جنوبی برنامه توسعه بانوان معلولان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی خراسان جنوبی برنامه توسعه بانوان معلولان بهداشت و سلامت نزاع خیابانی خراسان جنوبی برنامه توسعه بانوان معلولان بهداشت و سلامت دستگاه های اجرایی کارگروه اجتماعی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است