Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 گفت: با آغاز اجرای تئاترهای خیابانی در فضای باز تئاتر شهر، ضد عفونی تمامی سطوح تماس و رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیش گیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  محمد جوادرشیدی در این باره گفت: پس از تعطیلی چند ماهه اجراهای تئاتر خیابانی در فضای پیرامونی تئاتر شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا، 12 گروه نمایشی با مشارکت کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی و معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه 11 از امروز چهارشنبه 21 خرداد تا روز شنبه هفته آینده 31 خرداد فعالیت خود را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی افزود: 48 تئاتر خیابانی با شعار " من ، تو ، ما / تئاتر ، زندگی ،کرونا" همه روزه از ساعت 17تا 19 در محوطه مجموعه تئاتر شهر واقع در خیابان انقلاب ،چهارراه ولی عصر (عج)، بوستان دانشجو اجرا خواهد شد و علاقمندان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به تماشای این نمایش ها بیایند.

به گفته رشیدی به منظور حفظ سلامت شهروندان در پیش گیری از شیوع ویروس کرونا از سوی اداره خدمات شهری این منطقه تمامی سطوح تماس در بوستان دانشجو شامل سکوها ، نیمکت ها ، المان ها ، سطل های زباله ،نرده ها، تابلوهای جهت نما ، سرویس های بهداشتی ، آبخوری ها و ... به صورت مستمر ضد عفونی می شوند .

او از علاقمندان به تماشای تئاتر های خیابانی خواست تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تدابیری که برای استفاده شهروندان از محوطه بوستان دانشجو انجام شده است؛ اوقات خوبی را بگذرانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجرای تئاتر های خیابانی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 بوستان دانشجو تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس نیویورک با یورش به دانشگاه کلمبیا، تحص دانشجویان این دانشگاه در حمایت از غزه را پایان داد.

پلیس نیویورک تظاهرات‌کنندگان و خبرنگارانی را که دستان خود را به هم داده بودند تا نیروهای پلیس نتوانند آنها را از هم جدا کنند از محوطه سالن همیلتون خارج کردند.

این اقدام چند روز بعد از تحصن دانشجویان در این دانشگاه شد که تاثیر زیادی در افکار عمومی آمریکایی و غربی داشت.
  بعد از این که دانشجویان درب‌های ساختمانی را که در آن تحصن کرده بودند، بستند، نیروهای پلیس از پنجره‌ها وارد ساختمان شدند.

رسانه‌های آمریکایی در این باره گزارش دادند که رئیس دانشگاه کلمبیا از نیروهای پلیس خواسته است که تا روز 17 می در دانشگاه بمانند. این رسانه‌ها همچنین از بازداشت ده‌ها دانشجو خبردادند.

تصاویر منتشر شده، بیانگر حضور صدها نفر از نیروهای پلیس با لباس ضد شورش در محوطه دانشگاه است.

این در حالی است که تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا مسالمت‌آمیز و بدون هرگونه اغتشاش بوده است و دانشجویان تنها شعارهایی در حمایت از فلسطین سر می‌دادند.

دانشجویانی که در این دانشگاه تحصن کرده بودند خواسته‌هایی را برای پایان اعتصاب خود به مدیریت دانشگاه ارائه دادند که مهم‌ترین آنها قطع هرگونه ارتباط اقتصادی و دانشگاهی میان این دانشگاه و موسسات و دانشگاه‌های اسرائیلی بود.

در همین رابطه 117 نفر از اعضای هیئت تدریس وابسته به دانشگاه جورج واشنگتن در آمریکا با امضای طوماری از مدیریت دانشگاه خواستند از تصمیم خود برگشته و مجازات‌هایی که برای دانشجویان شرکت کننده در اعتصاب در محوطه دانشگاه در نظر گرفته است را لغو کند.

در این طومار خواسته شده بود که همه درخواست‌ها برای دخالت پلیس به منظور پایان دادن به تحصن پس گرفته شده و نشستی برای شنیدن خواسته‌های دانشجویان ترتیب داده شود.

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • پورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت