Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: مطالبات رهبری برای رسیدن به افق‌های مد نظر ایشان در تربیت جامعه، آموزش عمیق و سایر حوزه‌ها را در فضایی جهادی دنبال می‌کنیم. تاریخ انتشار: 15:49 - 21 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۰۱۷

خبرگزاری میزان - سردار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) امروز در حاشیه مراسم تودیع و تکریم فرمانده این دانشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه امام حسین (ع) چشمه‌سار زلالی است که در ۴۰ سالگی انقلاب نقش و تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد، اظهار داشت: کادر‌هایی در سپاه ساخته شدند که جنگ را اداره و پس از آن نیز در همه مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند و در عبور و گذار موفق انقلاب در چله اولِ آن، نقش کلیدی و اساسی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غلامی با بیان اینکه در چله دوم انقلاب اسلامی به صدور بیشترِ انقلاب در اقصی‌نقاط عالم نزدیک می‌شویم، اضافه کرد: این دانشگاه مسئولیت و رسالتش سنگین‌تر است؛ لذا باید بر مبنای مطالبات رهبری برای رسیدن به افق‌های مد نظر ایشان در تربیت جامعه، آموزش عمیق و سایر حوزه‌ها را در یک فضای جهادی و پای کارآوردن همه ظرفیت‌ها و هم‌افزایی و هماهنگی با سایر مراکز علمی سپاه و کشور دنبال کنیم.

بنا بر این گزارش، سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه و فرمانده سابق دانشگاه افسری امام حسین (ع) نیز در جمع خبرنگاران گفت: بنا بر تدبیر فرمانده کل سپاه مدتی را در دانشگاه افسری خدمت کردم؛ دانشگاهی که در آن افسران جوان سپاه تمرین جهاد و مشق مقاومت می‌کنند و اکنون هم که در سنگر دیگری در خدمت پاسداران هستم، امیدوارم در این کانون تربیت نسل جوان افسران سپاه، کار‌ها هرچه سریع‌تر پیش رود.

سردار فضلی افزود: یکی از ویژگی‌های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) این است که هر سال میزبان فرمانده معظم کل قوا بودیم و در حضور ایشان میثاق پاسداری و تحلیف دانشجویی را برگزار می‌کردیم و این هم کوچکترین توفیق آرمانی ما بود.

بیشتر بخوانید: فرمانده جدید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) را بیشتر بشناسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار نعمان غلامی دانشگاه افسری امام حسین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد