Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سیدابراهیم علوی در مراسم ادغام دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی تایباد به صورت ویدئو کنفرانس در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کاهش منابع آبی مشکلات فراوانی در آبرسانی به مناطق مختلف روستایی و شهری در سراسر کشور بوجود آورده همچنین کاهش منابع اعتبارات ارائه خدمات در این حوزه را با نقصان روبرو کرده و تعرفه‌های اقتصادی به ویژه در حوزه روستایی سبب شده تا تصمیماتی جدید درخصوص یکپارچه کردن دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اسفندماه سال گذشته موضوع ادغام این 2 شرکت به خراسان رضوی ابلاغ شده و از ابتدای سال جاری تمامی ادارات آب و فاضلاب شهرستان‌های این استان یکپارچه شده و امروز تایباد به عنوان آخرین شرکت ادغام شد.

در ادامه فرماندار تایباد گفت: این شهرستان با 125 هزار نفر جمعیت دارای 25 هزار مشترک شهری و 12800 مشترک روستایی است که از خدمات این دو شرکت بهره‌مند می‌شوند.

محسن سیاح بیان کرد: آبرسانی به مناطق روستایی و دورافتاده در اولویت نظام اداری این شهرستان است و مدیران اجرایی در دو شرکت آبفا تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بتوانند موانع را از سر راه بر دارند، ادغام این دو شرکت گام موثری در خدمات رسانی بهتر خواهد شد.

در انتهای این مراسم از زحمات نمازی و شادمهری مدیران آب و فاضلاب روستایی و شهری تایباد تقدیر شد و طی حکمی باباغیبی به عنوان سرپرست آبفای شهرستان منصوب شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب خدمات رسانی خراسان رضوی شرکت آب و فاضلاب مشکلات آب و فاضلاب دو شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان