Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سارا فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: دولت براساس قانون اساسی موظف است که همه امکاناتی که در اختیار دارد را برای رفع تبعیض در جامعه و ایجاد یک اقتصاد عادلانه به کار گیرد.

اخبار سیاسی- وی افزود: متأسفانه دولت به قوانین به خوبی عمل نمی کند و این مسئله مشکلاتی را برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده است به گونه ای که فرهنگیان خواستار اجرای طرح رتبه بندی و بازنشستگان مطالبه اجرای طرح همسان سازی حقوق خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان از نمره عدالت ابراز نگرانی کردند و مجلس شورای اسلامی باید به وظایف نظارتی خود به خوبی عمل کند.

فلاحی بیان کرد: متأسفانه در این روزها شاهدیم که برخی از نمایندگان صرفاً کاغذ به دست در حال فراکسیون سازی و افزایش رزومه خود هستند و سوال ما این است که آیا ما باید در مجلس در این زمینه عمل کنیم یا آنکه باید قوانین مزاحم را هتک کنیم و اولویت های کشور را در دستور کار قرار دهیم؟

وی ادامه داد: ما نمی خواهیم این مجلس مسیر مجلس های قبلی را برود اما این روزها وارد هر اتاقی در مجلس  می شویم می بینیم عده ای نشسته اند و در حال برگزاری یک انتخابات هستند.

فلاحی تصریح کرد: اگر شعار ما این است که اشرافی گری نمی کنیم و ماشین آخرین سیستم سوار نمی شویم، پس در مجلس هم نباید به دنبال کسب پست و مقام در کمیسیون ها و فراکسیون ها باشیم و امیدواریم با تورم قوانین و ایجاد فراکسیون های متعدد مواجه نشویم.

علی نیکزاد که ریاست بخشی از جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون ها باید تشکیل شوند تا مسائلی که شما گفتید در آن جلسات مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است