Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱ از سوی رژیم اشغالگر قدس، هواپیماهای این رژیم بار دیگر حریم هوایی لبنان را در چندین منطقه نقض کردند. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، ستاد فرماندهی ارتش لبنان طی صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک هواپیمای جاسوسی صهیونیستی روز گذشته ساعت 8:10 از سمت منطقه «میس الجبل» حریم هوایی لبنان را نقض کرده و پس از انجام یک پرواز چرخشی بر فراز مناطق جنوبی ساعت 18:10 از منطقه «عیرون» خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هواپیمای صهیونیستی دیگر در ساعت 10:05 از غرب شهرک «الناقوره »حریم هوایی لبنان را نقض کرد تا به بیروت رسید وبر فراز برخی مناطق از جمله جنوب، بیروت و ضاحیه بیروت« بعبدا» و «عالیه» پرواز و پس از آن در ساعت 16:15 از منطقه ناقوره به سمت اراضی اشغالی حرکت کرد.

لبنان| دستگیری 4 نفر با مواد منفجره دست‌ساز در طرابلسلبنان| برگزاری نشست دولت در کاخ بعبدا

یک هواپیمای مشابه دیگر دشمن صهیونیستی بار دیگر در ساعت 13:05 بر فراز منطقه «الشعب» به پروزار درآمد و با انجام یک پرواز چرخشی در مناطق جنوبی ساعت 18:00 از منطقه «ناقوره »خارج شد.

یک هواپیمای صهیونیستی دیگر نیز در ساعت 14:50 حریم هوایی غرب «الناقوره» را نقض کرد و با انجام پرواز چرخشی بر فراز مناطق مناطق بیروت و ضاحیه بیروت و بعبدا ساعت 21:05 این مناطق را به سمت سرزمین‌های اشغالی ترک کرد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل لبنان اسرائیل لبنان حریم هوایی لبنان یک هواپیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: با توجه به تبصره یک ماده ۶ قانون ایمنی راه و راه آهن، در یک اقدام قاطع ۳۴ مستحدثات (بنا‌های نوساخته) متجاوز به حریم جاده ارتباطی بروجرد - ونایی اقدام شد.

محمد ایرانشاهی افزود: به متجاوزان و متصرفان حریم راه توصیه می‌شود، هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اضافه کرد: در غیر این صورت در روز‌های آینده این اداره نسبت به قلع و قمع مستحدثات متجاوز اقدام خواهد نمود.

گفتنی است بیش از ۶۲۷ کیلومتر راه ارتباطی بروجرد وجود دارد که ۴۷۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی