Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اله نجفی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سوخت مورد نیاز کشاورزان خوزستانی به صورت یارانه‌ای به قرارهرلیتر گازوییل سه هزار ریال تامین و ذخیره‌سازی شده است.
در نشست اخیر شورای کشاورزی خوزستان سهمیه ۲۱۲میلیون لیتر گازوییل یارانه‌ای برای کشت تابستانه برای ۴۳۶هزار هکتار تصویب شد.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) افزود: این شرکت آمادگی دارد چنانچه سهمیه سوخت یارانه‌ای برای کشت تابستانه در خوزستان کافی نباشد  با مجوز وزارت متبوع بیشتر از سهمیه تعیین شده ، سوخت در اختیار کشاورزان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی افزود: کشاورزان خوزستانی می‌توانند برای شروع کشت تابستانی ، سهمیه تخصیصی خود را به صورت تدریجی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهیه کنند.

افزایش تدریجی مصرف بنزین همزمان با رفع محدودیت‌های کرونایی       
مدیرشرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) ازافزایش تدریجی مصرف بنزین همزمان با رفع برخی محدودیت‌های کرونایی در خوزستان خبر داد.
نجفی با اشاره به توقف روند کاهشی مصرف بنزین در خوزستان در ۲۰روز نخست خردادماه  و افزایش نسبی این فراورده سوختی در استان اظهار داشت: با وجود اینکه مصرف بنزین در ۲۰روز نخست خرداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۲درصد کاهش نشان می‌دهد ولی افزایش مصرف بنزین در هفته‌های ِآینده روندی صعودی به خود خواهد گرفت.
مدیرشرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) تصریح کرد: روند افزایشی مصرف بنزین نشان دهنده این است که با وجود پیامدهای گسترش ویروس کرونا مردم به انجام سفرهای برون ودرون استانیگرایش پیدا کرده‌اند.
با کاهش ۸۰درصدی سفر شهروندان خوزستانی در فروردین ماه امسال ، مصرف بنزین در این ماه در مقایسه با فرودین پارسال حدود ۵۰درصد کاهش یافت.

تامین سوخت کامیون‌های عراقی در مرز چذابه با قیمت شناور
مدیرشرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت:با وجود توقف صادرات کالا به عراق ، کامیون‌های عراقی با مراجعه به جایگاه عرضه سوخت در نقطه صفر مرزی چذابه همچنان گازوییل موردنیاز خود را به قیمت شناور و  پایین‌تر از نرخ آن در عراق تامین می‌کند.
نجفی افزود: عرضه سوخت به کامیون‌های عراقی به قیمت شناور و پایین‌تر از بهای جهانی به صورت نامحدود انجام می‌شود.     
    

برچسب‌ها طرح تخصیص سهمیه سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح تخصیص سهمیه سوخت طرح تخصیص سهمیه سوخت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان مصرف بنزین یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است