Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:06:46 GMT

لزوم اجرای مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۶۵۳۵

لزوم اجرای مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان

فرماندار شاهرود گفت: ضمانت اجرای مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی یک دغدغه اساسی است که باید مسؤولان مرتبط با تمام توان برای رفع این چالش در تلاش باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نادر فخری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که با حضور آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و علیرضا آشناگر، استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کارایی نشست‌های فرهنگ عمومی برگزاری منظم و در چارچوب برگزار شدن آن است که در شهرستان شاهرود این رویه مهم به‌خوبی با مدیریت امام‌ جمعه شاهرود دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی، امام‌جمعه شاهرود به‌عنوان معلم دینی و اخلاق و به‌نوعی مدیر اجرایی تأثیرگذار نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم.

فرماندار شاهرود بیان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بحث شورای فرهنگ عمومی ملاک کار قرار دارد و ۲۱ سؤال ایشان در ارتباط با فرهنگ عمومی از سوی استاندار سمنان به فرمانداری‌های استان ابلاغ شده است.

فخری ادامه داد: رصد و ارزیابی عملکرد شورای فرهنگ عمومی به‌عنوان رکن مهم موردتوجه باشد و برنامه‌ریزی‌های استانی و ملی در این ارتباط انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ضمانت اجرای مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی یک دغدغه اساسی است که باید مسؤولان مرتبط با تمام توان برای رفع این چالش در تلاش باشند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود