Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:46:50 GMT

چرا سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۶۵۶۳

چرا سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت؟

شاید روزی روزگاری خرید انلاین تنها شامل کالاهایی دیجیتالی و یا محصولات دیگر مثل کتاب می‌شد اما در دنیای امروز، مایحتاج روزانه را هم می‌توان به کمک سوپرمارکت‌های انلاین تهیه کرد. در این میان اسنپ مارکت آمده تا بستری راحت برای خرید انلاین اقلام روزانه ایجاد کند.

 

خرید از سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید! تفاوت اسنپ مارکت با سایر سوپرمارکت‌های آنلاین دیگردر این است که اسنپ مارکت با فروشگاه‌های بزرگ هایپر استار همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با فروشگاه‌های هایپراستار هم آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که اقلام این فروشگاه‌ها در عین تازه بودن، دارای تخفیف هم هستند.

حالا اسنپ مارکت علاوه بر این تخفیف‌ها، روی برخی اقلام به صورت روزانه تخفیف‌های بیشتر در نظر می‌گیرد تا با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم یک هایپر استار انلاین خواهید داشت و هم اقلامی که خریداری می‌کنید، ارزان‌تر از هر فروشگاه دیگری برایتان تمام می‌شود.

 

با وجود این تخفیف‌های هیجان انگیز، اگر تا به امروز در اسنپ مارکت ثبت نام نکرده‌اید و خریدی نداشته‌اید، باید بگوییم که در اولین خرید از سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت، تا ۲۵ هزار تومان تخفیف دیگر هم دریافت می‌کنید.

 

قطعا این تخفیف‌ها در مقیاس بزرگ‌تر، در نهایت به بالا رفتن قدرت خرید کاربران منجر می‌شود و از طرف دیگر، نه تنها در رفت‌وآمد صرفه جویی می‌کنند، بلکه در مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی وقت هم صرفه جویی می‌شود! وجود این هایپر استار انلاین مخصوصا در برهه زمانی کنونی که درگیر پاندمی ویروس کرونا هستیم و مجبور به رعایت فاصله اجتماعی، بار دیگر ارزش خودش را نشان می‌دهد.

 

اسنپ مارکت به عنوان بزرگ‌ترین سوپرمارکت انلاین تهران با شعبات مختلف فروشگاه‌های هایپراستار همکاری دارد تا به نوعی یک هایپراستار آنلاین در جیب کاربران باشد. زمانی که از اسنپ مارکت خرید می‌کنید، با توجه به موقعیت مکانی شما، خرید‌هایتان به صورت خودکار از نزدیک‌ترین فروشگاه هایپراستار و توسط پیک‌های اسنپ باکس ارسال می‌شوند.

 

خریدهای شما از این هایپراستار آنلاین با توجه به نوع آن‌ها، بسته‌بندی می‌شوند. در همین راستا، کالاهای حساسی مثل انواع شوینده که احتمال خروج مایع یا مواد آن‌ها از بسته‌بندی وجود دارد، با چسب پلمپ می‌شوند و در کیسه‌هایی جدا از موارد خوراکی قرار می‌گیرند.

برای فصل تابستان که در آستانه آن قرار داریم نیز اسنپ مارکت در کنار بسته‌بندی کالاهای سرد، یخ قرار می‌دهد تا در مسیر رسیدن از هایپر مارکت به درب واحد منزل شما، آب نشوند. رعایت چنین مواردی را بگذارید در کنار زمان ارسال کالاها که کمتر از یک ساعت خواهد بود.

 

با تمام موارد گفته شده، فکر می‌کنیم دیگر مانعی سر راه‌تان برای خرید از سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت باقی نمانده باشد. اقلامی که به صورت روزمره به آن‌ها نیاز دارید را می‌توانید با تخفیف فراوان نسبت به هر سوپرمارکت دیگری خریداری کنید و با این کار، همزمان در وقت خود هم صرفه‌جویی کنید. حال احتمالا تنها یک سوال برایتان باقی مانده و آن این است که «چطور اسنپ مارکت را نصب کنم؟»

 

برای خرید از بزرگ‌ترین سوپرمارکت انلاین تهران یا همان اسنپ مارکت، می‌توانید به وب‌سایت آن بروید و یا اپلیکیشن‌های آن را نصب کنید. کاربران آیفون می‌توانند به کمک وب اپلیکیشن iOS اسنپ مارکت از این فروشگاه بزرگ خرید کنند و کاربران اندرویدی هم می‌توانند اسنپ مارکت را از فروشگاه‌های دریافت اپلیکیشن و یا وب‌سایت اسنپ مارکت، دریافت و نصب کنند.

 

در پایان همچنین باید به مجله انلاین اسنپ مارکت هم اشاره کنیم که در آن مقالات و اطلاعات جذابی درباره انواع خوراکی‌ها و همچنین مقاله‌هایی در حوزه سلامت و شناخت مواد غذایی مختلف وجود دارد. در این مجله انلاین همچنین می‌توانید از آخرین اخبار مربوطه به اسنپ مارکت آگاه شوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی اسنپ مارکت سوپرمارکت انلاین خرید اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت فروشگاه ها تخفیف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای