Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:29:41 GMT

برگزیدگان جشنواره میراث ناملموس معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۶۶۲۰

برگزیدگان جشنواره میراث ناملموس معرفی شدند

اولین جشنواره فیلم مستند «میراث ناملموس» در گیلان امروز(۲۱ خرداد) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیین اختتامییه نخستین جشنواره «میراث ناملموس» امروز(چهارشنبه، ۲۱ خرداد) با حضور «فیروز فاضلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سالن رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جشنواره تقدیر ویژه هیئت داوران به «مهدی کوه‌کن» برای فیلم مستند «چاپ نوین» و علی فرازمند برای مستند «عکاسی سایه» اختصاص یافت.

 

جایزه سوم بهترین فیلم به «مازیار یوسفی» برای مستند «کتابفروشی طاعتی» رسید و جایزه بهترین فیلم دوم به مستند «نصرت کتاب» به تهیه‌کنندگی « حامد اریب» اهدا شد.

 

هیئت داوران با درنگ و تفکر در آثار، شیوه روایت و با توجه به مضامین ارزشمند منتخب برای ساخت که جای پرداخت شایسته‌تر خواهد داشت و با درنظرگرفتن فرصت محدود فرآیند تولید از اعطا جایزه مقام نخست صرف‌نظر کرد.

 

همچنین لوح تقدیر و گواهی حضور به «منوچهر محمدی»، «متین حکیم‌پور»، «سعید نعمتی» و «سید محمدعلی رئیسیان»، «محمدجواد افروز»، «مهرداد محب علیزاده»، «اسماعیل حاجتی»، «میثم جود دوست»، «امیر شکرگزار»، «روح الله خانزاده» و «ابوذر جلالی» اهدا شد. 

 

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فیلم مستند معرفی برگزیدگان میراث ناملموس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک