Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، پروانه حیدری معاون صنایع دستی استان تهران گفت: در بین ۱۲۴ هزار کار ارائه شده به این رویداد بزرگ جهانی این هنرمند ایرانی در بین ۱۴۹۷ اثر صنایع دستی موفق به کسب جایزه "آیرون "شده است.
حیدری افزود: شیوه ایرانی معرق نقش‌بندی از شیوه‌های معاصر پدید آمده توسط استاد محمدعلی ودود برگزیده حوزه صنایع دستی بزرگترین رویداد جهانی طراحی در کشور ایتالیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: این دستاورد ضمن ارتقا رتبه جهانی ایران در رنکینگ بین المللی طراحی موجبات تحسین هیئت داوران تشکیل شده از اعضا هیئت علمی معتبرترین دانشگاه‌های سراسر جهان، مدیران مؤسسات طراحی و اعضا مطبوعات را به دنبال داشت.
معاون صنایع دستی استان تهران گفت: مانیفست معرق نقش بندی از ابداعات استاد محمدعلی ودود با رویکرد طبیعت دوستانه که در قالب یک تابلو هنری معرق تمام چوب در این رویداد شرکت داده شد، انسان معاصر را از رویکرد مصرف گرایی و غلبه بر طبیعت به تغییر مسیر، همزیستی و هماهنگی با طبیعت دعوت می‌کند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران هنر زن ایرانی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد