Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا، چهارشنبه (۲۲ خردادماه ۱۳۹۹) ۸ پروژه جدید از جمله خط تولید لوازم خانگی به نام «شهید سردار سلیمانی» توسط رئیس جمهور و معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ اقتصادی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خط جدید تولید لوازم خانگی اسنوا با نام «شهید سلیمانی» با تولید سبد محصولات لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب و رده اقتصادی از شاخص‌ترین پروژه های افتتاحی در این طرح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خط جدید، 780 هزار دستگاه محصولات متنوع در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است از جمله، یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباس شویی و اجاق گاز را به بازار عرضه خواهد کرد که برای راه اندازی آن بیش از 860 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و بیش از 1000 اشتغال مستقیم را ایجاد خواهد کرد.

همچنین تکنولوژی «کارخانه هوشمند» برای اولین بار در صنایع لوازم خانگی کشور، در مجموعه اسنوا پیاده سازی گردیده که باعث افزایش 30 درصدی بهره وری و از فردا بر روی تمامی خطوط این کارخانه اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است این تکنولوژی در انحصار تعداد محدودی از تولیدکنندگان لوازم خانگی بین المللی بوده که برای اولین بار چنین تکنولوژی به صورت ایرانی طراحی و پیاده سازی شده است.

طرح‌های دیگر نیز در جهت تعمیق ساخت داخل و دستیبابی به دانش فنی و توان تولید قطعات پیچیده در کلاس جهانی خواهد شد. از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه تولید قطعات پلاستیکی و لاستیکی مورد نیاز لوازم خانگی، تولید شبکه سیم، خط تولید انواع اواپراتور و قطعات سیکل تبرید با تکنولوژی جدید و همچنین خط تولید آمیزه‌های پلیمری و توسعه کارخانه تزریق پلاستیک را نام برد.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی