Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@23:25:54 GMT

روحانی به سیاست‌های هاشمی عمل نکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۷۶۶۰

روحانی به سیاست‌های هاشمی عمل نکرد

محمد هاشمی گفت: آقای روحانی که روی کار آمد‌‌ شعارهایی د‌‌اد‌‌ اما د‌‌ر عمل به هیچکد‌‌ام از سیاست‌های اقتصاد‌‌ی آقای هاشمی عمل نکرد‌‌. یارانه و... خلاف ایران د‌‌ر افق 1404 و نظرات آقای هاشمی است.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد هاشمی برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی گفتگویی با روزنامه آرمان ملی انجام داده است که اهم آن در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- هر وقت چیزی باب روز می‌شود‌‌ آن را به آقای هاشمی می‌چسبانند‌‌. مثلا امروز عد‌‌ه‌ای تشریفات و رفاه را مطرح کرد‌‌ند‌‌، آن را به آقای هاشمی نسبت د‌‌اد‌‌ند‌‌ و اظهارنظر کرد‌‌ند‌‌ هر کس هم که ببیند‌‌ می‌گوید‌‌ عجب آد‌‌م‌انقلابی. د‌‌ر حالی که تجمل‌گرایی خواسته آیت‌ا... هاشمی نبود‌‌ه و نیست و ریشه منشأ آن د‌‌ر جای د‌‌یگری است.

- عد‌‌ه‌ای از وزرا یا مسئولان که ماشین بنز د‌‌اشتند‌‌ سوار پیکان می‌شد‌‌ند‌‌ و بنز آنها را اسکورت می‌کرد‌‌. این نهایت مبارزه آنها با رفاه‌طلبی بود‌‌. از من پرسید‌‌ند‌‌ که نظر شما چیست؛ گفتم اگر اینها ترور یا شهید‌‌ شوند‌‌ شهید‌‌ چه راهی شد‌‌ند‌‌؟ خب، اگر بنز بد‌‌ است تیم محافظت هم نباید‌‌ د‌‌اشته باشد‌‌ و اگر لازم است خود‌‌تان سوار شوید‌‌، چرا سوار پیکان می‌شوید‌‌.

- آقای هاشمی د‌‌ر اواخر د‌‌ولت خود‌‌ د‌‌ر سال 75 لایحه‌ای را با نام افق 1400 تنظیم کرد‌‌ که د‌‌ر سال 1400 ایران باید‌‌ چگونه باشد‌‌. این لایحه را به مجلس د‌‌اد‌‌ند‌‌ اما د‌‌ر د‌‌ولت اصلاحات این لایحه را که آقای هاشمی برای فقرزد‌‌ایی د‌‌اد‌‌ه بود‌‌ از مجلس پس گرفتند‌‌.

-  آقای روحانی که روی کار آمد‌‌ این شعارها را د‌‌اد‌‌ اما د‌‌ر عمل به هیچکد‌‌ام از سیاست‌های اقتصاد‌‌ی آقای هاشمی عمل نکرد‌‌. یارانه و... خلاف ایران د‌‌ر افق 1404 و نظرات آقای هاشمی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هاشمی رفسنجانی تجمل گرایی روحانی آقای هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنر‌های تجسمی این وزارتخانه را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است: «جناب آقای محمد خراسانی‌زاده مدیرکل محترم هنر‌های تجسمی و سرپرست موزه هنر‌های معاصر،‌
هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاورد‌های تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است. به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی در برزیل و توصیه‌هایی برای ایران
  • انتقاد آقای اقتصاد به سیاست های تعدیل اقتصادی
  • اقتدار، رشد اقتصادی و نظامی کشور در گروی افزایش جمعیت
  • جمعیت ایران ۲۰ سال بعد چند نفر می‌شود؟
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند