Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: کشور باید از خام‌فروشی و فعالیت‌های سنتی فاصله بگیرد . ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر امروز در دیدار معاون وزیر صنعت با اشاره به ضرورت فاصله گرفتن از خام‌فروشی در کشور اظهار داشت: یکی از آفت‌های مهم و موجود در کشور که منجر به ضایع شدن منابع و سرمایه‌های کشور می‌شود موضوع خام فروشی و فعالیت‌های سنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوعی است که سبب تضییع سرمایه ملی می‌شود بنابراین باید برای فاصله گرفتن از خام‌فروشی و فعالیت‌هایی در قالب‌های سنتی دوری کرد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: بنابراین می‌طلبد وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی کرده و نیاز است شرایط سنتی موجود و این روند خام فروشی را اصلاح کند.

اردبیل| معاون رئیس جمهور: توسعه پارک‌های علم و فناوری می‌تواند از خام فروشی محصولات کشاورزی جلوگیری کندجلوگیری از خام فروشی یکی از اولویت های مجلس یازدهم است/فروش فرآوردهای نفتی راه مناسب برای دور زدن تحریم هااز گوشه و کنار آذربایجان‌غربی| از افزایش ظرفیت تولید آب به میزان 1355 لیتر در ثانیه استان تا خام فروشی در معادن نقده

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: راه‌اندازی و تشکیل اتحادیه‌های توانمند یکی از مهمترین راهکارهای این مسیر است چراکه وجود چنین تشکل‌هایی کمک می‌کند تا بتوانیم از منابع در اختیار حداکثر بهره را در راستای توسعه کشور و اقتصاد ببریم.

وی خاطرنشان کرد: به روز رسانی تجهیزات و واگذاری معادن به متقاضیان با اهلیت و دانش معدنی می‌تواند علاوه بر تامین نیاز داخل زمینه صادرات هر چه بیشتر را نیز فراهم کند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: عدم توجه به اهلیت متقاضیان و واگذاری بدون این اهلیت‌ها باعث هدررفت سرمایه و منابع در اختیار در کشور می‌شود که باید موردتوجه مسئولان و برنامه‌ریزان قرار گیرد.

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خام فروشی و فعالیت دری نجف آبادی خام فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • بیل گردانی نمادی از آیین‌های تمدنی کشور
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان