Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@11:49:22 GMT

شال قهرمانی به پهلوان امام علی حبیبی اهداء شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۷۸۷۷

شال قهرمانی به پهلوان امام علی حبیبی اهداء شد

به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه شال پهلوانی به جهان پهلوان امام علی حبیبی و جابر صادق زاده پهلوان باشی کشور اهداء شد.

رئیس هیات ورزش همگانی و زورخانه ای مازندران افزود :به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی  با جمعی از ورزشکاران قائمشهری همچون جابر صادق زاده پهلوان باشی کشور، ولی الله فهیمی قهرمان گراپلینگ کشتی جهان ، جاسم دلاوری قهرمان بوکس آسیا و میثم میرزایی ملی پوش بسکتبال ایران به دیدار جهان پهلوان امام علی حبیبی رفتیم و علاوه بر تبریک این روز ، زادروزش که پنجم خردادماه بوده را هم به ایشان تبریک گفتیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله طور سوادکوهی از اهداء شال پهلوانی به جهان پهلوان امام علی حبیبی و جابر صادق زاده پهلوان باشی کشور خبر داد و گفت که با اهداء یک میل ورزش زورخانه ایی و لوح سپاس از جهان پهلوان امام علی حبیبی هم تقدیر به عمل آورده ایم.

وی با بیان اینکه جهان پهلوان امام علی حبیبی از دیدار ورزشکاران و قهرمانان خرسند شدند ، افزود : در این دیدار جهان پهلوان امام علی حبیبی در زمینه های مختلف کشتی به خاطرات پرداخته اند.

رئیس هیات ورزش همگانی و زورخانه ای مازندران در پایان به گله مندی امام علی حبیبی در خصوص به ثبت نرسیدن فن حبیبی اشاره کرد و گفت: این موضوع را به هیات کشتی استان رسانده ایم تا اقدامات لازم برای به ثبت رسیدن فن حبیبی انجام شود.

امامعلی حبیبی (متولد ۵ خرداد ۱۳۱۰، روستای درزی‌کلا بابل)، از نامداران کشتی آزاد ایران و جهان و معروف به ببر مازندران است. امامعلی حبیبی دارای نشان طلای المپیک ملبورن ۱۹۵۶ و سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در تهران ۱۹۵۹، یوکوهاما ۱۹۶۱ و تولیدو ۱۹۶۲[۴] و نشان طلای بازی‌های آسیایی توکیو ۱۹۵۸ است.

امامعلی حبیبی یکی از چهار کشتی‌گیر ایرانی است که همراه با غلامرضا تختی، رسول خادم و ابراهیم جوادی نام و تصویرش در تالار افتخارات فیلا به ثبت رسیده‌است./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

بازوبند پهلوانی تختی در موزه آستان قدس رضوی رونمایی شد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان/ نمادی از فرهنگ پهلوانی در« پهلوان و فیل»
  • نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»