Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت یک بامداد پنجشنبه ۲۰ تیرماه سال قبل بود که از بیمارستان شهر جم خبر رسید دختر ٧ ساله‌ای به طرز مرموزی جان باخته است. ماموران پلیس بلافاصله این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در بیمارستان به تحقیق در این رابطه پرداختند. تجسس‌ها نشان می‌داد این دختربچه به علت خفگی و قطع‌شدن انسداد تنفسی‌اش جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی‌که بررسی‌ها درخصوص این جنایت تلخ ادامه داشت، ساعتی بعد مردی میانسال به پلیس جم مراجعه کرد و از یک جنایت هولناک خانوادگی خبر داد. این مرد با تسلیم‌شدن در مقابل پلیس گفت که دختر ٧ ساله‌اش را به قتل رسانده است. بلافاصله مرد میانسال تحت بازجویی قرار گرفت.

او با اعتراف به قتل دخترش انگیزه‌ای عجیب را مطرح کرد و دراین‌باره گفت: «دخترم به نام پارمین همه زندگی من بود. او را بشدت دوست داشتم و همیشه دلم می‌خواست بهترین زندگی را داشته باشد.

از نظر من او یک فرشته بود و باید در بهشت زندگی می‌کرد، برای همین شب حادثه به بهانه این‌که می‌خواهم برای او مرغ مینا که خیلی دوست داشت، بخرم، او را به بیرون از خانه بردم. ساعت ٨ شب بود، جایی نشستیم و درحالی‌که دخترم در بغلم بود، او را خفه کردم. فقط می‌خواستم دخترم در بهشت زندگی کند و از این دنیا و سختی‌هایش آزاد شود. برای همین این کار را کردم. اصلا نمی‌خواستم دختر کوچکم سختی بکشد. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم او را به آن دنیا بفرستم تا بهترین زندگی را داشته باشد.»

با اعترافات این مرد وی با قرار قانونی روانه زندان شد و کارآگاهان پلیس نیز تحقیقات خود را درخصوص زوایای پنهان این پرونده ادامه دادند. سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در رابطه با این پرونده گفت: «در حال حاضر پرونده متهم که شاغل در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پتروشیمی عسلویه و از ساکنان جم است، به منظور تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است.»

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودکشی پارمین قتل فرزند پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند