Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:24:58 GMT

شهرهای قرمز، زرد و سفید خوزستان در کرونا +اسامی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۸۱۴۵

شهرهای قرمز، زرد و سفید خوزستان در کرونا +اسامی

شهرهای قرمز،زرد و سفید استان خوزستان از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ستاد استانی مبارزه با کرونا استان خوزستان اظهار کرد:  ۹ شهرستان استان خوزستان بر اساس میزان بیماران بستری شده در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان دیگر در وضعیت سفید قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد ابول نژادیان ادامه داد:در حال حاضر شهرستان های اهواز،شوشتر،آبادان،باوی،دشت آزادگان،خرمشهر، کارون، حمیدیه و دزفول در وضعیت قرمز قرار دارد و خوشبختانه تعداد شهرهای قرمز از 16 شهر به 9 شهر کاهش یافته است.

وی افزود: شهرستان های ماهشهر، مسجدسلیمان، شوش، رامشیر، شادگان، هفتگل، امیدیه، رامهرمز و اندیمشک در وضعیت زرد و شهرستان های گتوند، باغملک، هویزه، بهبهان، لالی، هندیجان، ایذه، اندیکا و دهدز در وضعیت سفید قرار دارد.

انتهای پیام/72068/ام

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز