Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار کوتاه سینمای ایران و جهان امروز شامل اخباری درباره اکران فیلم‌هایی برای تابستان و تولید فیلم و انیمیشن‌های جدید خارجی است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهم‌ترین اخبار کوتاه سینمایی ایران و جهان در 24 ساعت گذشته تقدیم مخاطبین سینما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مست عشق تا پایان تابستان آماده اکران می‌شود

نمایی از مست عشق

فیلم سینمایی "مست عشق" ساخته حسن فتحی در حال طی کردن مراحل پس از تولید است و تا پایان تابستان آماده نمایش خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی "مست عشق" مهران برومند تهیه کننده این فیلم اعلام کرد: فیلمبرداری چند سکانس کوتاه از "مست عشق" به دلیل شیوع ویروس کرونا باقی مانده که به محض رفع محدودیت‌های کرونا و باز شدن مرزها به اتمام خواهد رسید. همچنین تدوین این فیلم توسط سپیده عبدالوهاب درحال انجام است و امورفنی پس از تولید ازجمله صداگذاری نیز همزمان در ترکیه انجام می‌شود.
برومند گفت: با توجه به شرایط موجود، پیش بینی ما برای زمان اتمام کامل پروژه، پایان مراحل فنی و رسیدن به مرحله آماده نمایش، انتهای تابستان است ولی زمان اکران آن، بستگی کامل به اوضاع نمایش فیلم در سینماهای ایران و جهان دارد. به هرحال این فیلم محصول مشترک است و باید همزمان در ایران و ترکیه روی پرده برود.

احتمال تولید دنباله Wanted «انجلینا جولی»

آنجلینا جولی

«تیمو بکمامبتوف» در سال 2008 با فیلم اکنش تریلر WANTED با بازی «انجلینا جولی» و «جیمز مک‌آووی» در نقش اعضای یک گروه سری آدمکش وارد عرصه‌ی فیلمسازی در هالیوود شد. 

او به تازگی وعده داده که دنباله‌ی «تحت تعقیب» می‌تواند به عنوان یک فیلم «اسکرین‌لایف» ساخته شود. این فیلمساز برای تولید پنج فیلم با تکنولوژی اسکرین‌لایف – مانند فیلم‌های «جستجو» و «غیردوستانه» که درون یک صفحه‌ نمایش روی می‌دادند –  با یونیورسال قرارداد امضاء کرده است.

بکمامبتوف در مورد دنباله‌ «تحت تعقیب» می‌گوید: «شاید دنباله‌ای با فرمت اسکرین‌لایف بسازیم. در دنیای امروز نمی‌توانم متصور شوم که یک آدمکش با یک اسلحه در حال فرار باشد. چرا؟ برای اینکه از پهباد استفاده خواهد کرد، از تکنولوژی کامپیوتری استفاده خواهد کرد. دیگر احتیاجی به تیراندازی نیست. باید از ذهن‌تان استفاده کنید.»

نمایش فیلم سینمایی «زمانی یک زن» در جشنواره «مِنا»

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «زمانی یک زن» به کارگردانى جلیل اکبرى‌صحت و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، در جشنواره بین‌المللى فیلم «مِنا» در کشور هلند به نمایش در می‌آید.

جشنواره فیلم «مِنا» تصویری معاصر از پوشش خبری از وضعیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری در خاورمیانه و شمال آفریقا توسط فیلمسازان این مناطق ارائه می‌دهد. موضوع امسال این جشنواره «آزادی» است که از دو منظر آزادی‌های شخصی برای هویت فردی و آزادی مشترک در محیط زندگی ما و آزادی مشترک در محیط زندگی ما در مواقع جنگ، که ارتباطی هم با سالگرد 75 سال آزادی در هلند دارد.

تولید قسمت دوم انیمیشن Spider-Verse آغاز شد

«نیک کاندو» انیماتور قسمت دوم «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» تأیید کرد که تولید فیلم به صورت رسمی آغاز شده است. سونی شش ماه قبل اعلام کرد که قسمت دوم این انیمیشن برنده‌ی اسکار را تولید می‌کند و در آوریل سال 2022 روی پرده می‌برد. «ژواکیم دوس سانتوس» کارگردان و «دیوید کالاهان» نویسنده‌ دنباله خواهند بود.

«فیل لرد» و «کریستفر میلر» که تهیه‌کنندگان دنباله خواهند بود، با بازنشر توئیت کاندو، آغاز فیلمبرداری را تأیید کرده‌اند. لرد به درخواست یکی از کاربران پاسخ داده و فهرست فرصت‌های شغلی این پروژه را منتشر کرده است. بر این اساس به نظر می‌رسد که سونی همچنان به انیماتور و خالق جلوه‌های ویژه نیاز دارد.

تازه‌ترین خبر از «طلاخون» ابراهیم شیبانی

نمایی از طلاخون

صداگذاری فیلم سینمایی «طلاخون» به کارگردانی #ابراهیم_شیبانی توسط سید علیرضا علویان به پایان رسید.

تدوین این فیلم سینمایی توسط احسان شیبانی صورت گرفته است. شهاب_حسینی، حسام منظور، زهرا خوشکام ، ترنم کرمانیان و با معرفی بهار قاسمی بازیگران «طلاخون» هستند.

اصلاح رنگ این فیلم سینمایی به زودی آغاز می‌شود. «طلاخون» چهارمین فیلم سینمایی ابراهیم شیبانی بعد از فیلم‌های «هیچ‌کجا، هیچ‌کس»، «صحنه جرم، ورود ممنوع!» و «زهرعسل» است.

احمد احمدی:آماده اکران «پیشی میشی» در تیرماه هستیم

احمد احمدی تهیه‌کننده فیلم «پیشی میشی» اعلام کرد آمادگی دارد این فیلم را به عنوان اولین فیلم کودک و خانواده  بعد از بازگشایی سینماها در تیرماه اکران کند.

تهیه کننده فیلم «پیشی میشی» گفت : این فیلم آماده نمایش است و قرار بود در نوروز 1399 آن را اکران کنیم، اما متأسفانه به دلیل گسترش ویروس کرونا این امر امکان‌پذیر نشد.

وی ادامه داد : امروز که قرار است بعد از حدود سه3 ماه سینماها دوباره باز شود این آمادگی را داریم در صورتی که  سازمان سینمایی حمایت های لازم  را انجام بدهد ،به عنوان یکی از اولین فیلم های اکران در سینما به عنوان فیلم کودک و خانواده ،فیلم «پیشی میشی» را اکران کنیم.

«پیشی میشی» با تهیه‌کنندگی احمد احمدی و کارگردانی حسین قناعت  و بازی رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، نفیسه روشن،ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری،سپهر سهرابی، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر،عباس محبوب،‎ طاها و ماهان عابدی ساخته شده است.

‎پخش فیلم بر عهده رسانه فیلمسازان مولود با مدیریت حبیب اسماعیلی است.

انتظامی: وظیفه دولت‌ها صیانت از تولید است/ کماکان فیلم‌ها در فضای مجازی قاچاق می‌شوند!میزگرد تسنیم| اتاق فکر رسانه‌ای در دستگاه‌های اجرایی استان قم تشکیل شودمستغاثی: سیاهان در سینمای هالیوود بدون سفیدها هیچ‌اند/ نژادپرستی غربی‌ها ریشه در افکار امثال منتسکیو دارد

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT7 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما هالیوود سینما فیلم سینمایی ایران و جهان پیشی میشی مست عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور