Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@07:30:38 GMT

ظرفیت اقامتی استان بوشهر افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۸۱۷۹

ظرفیت اقامتی استان بوشهر افزایش می یابد

محمدحسین ارسطو زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۱۰ میلیارد تومانی در طرح‌های گردشگری استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

وی بابیان اینکه ۱۲۸۰ تخت اقامتی در بوشهر افزوده می‌شود تصریح کرد: ساخت ۲ هتل ۵ و ۴ ستاره و یک اقامتگاه سنتی در مجموع ۵۰۰ اتاق و هزار و ۲۸۰ تخت اقامتی به ظرفیت استان بوشهر افزوده می‌شود و به‌طور مستقیم برای ۱۶۳ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسطو زاده افزود: اقتصاد گردشگری یک صنعت بدون آلایندگی است که می‌تواند در کنار رشد و رونق اقتصادی به اشتغال پایدار در این زمینه کمک کرد.

وی از پیشرفت ۸۵ درصدی هتل پتروجم در شهرستان کنگان خبر داد و گفت: برآورد حجم سرمایه‌گذاری در این هتل ۱۷۱ میلیارد تومان است و این پروژه با مساحت ۲۹ هزار مترمربع امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر خاطرنشان کرد: هتل پتروجم با دارا بودن ۳۶۰ اتاق و هزار تخت که با راه‌اندازی آن برای ۸۶ نفر به‌طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

کد خبر 4946621

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی بوشهر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام آتش سوزی گرگان سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرادی نراقی گفت: در جشنواره ریواس، برنامه‌هایی در قالب شعرخوانی، خواندن متون ادبی و طنز با لهجه راونجی، اجرای موسیقی سنتی، بازی‌های بومی و محلی، طبخ غذاهای سنتی و چیدن ریواس از کوه مروار و دره اجرا شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: هدف از برگزاری بیست و ششمین جشنواره ریواس را ایجاد روحیه نشاط و همدلی و معرفی و شناساندن هر چه بیشتر قابلیت‌های راونج که دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد در زمینه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال گفت: برگزاری این جشنواره‌ها علاوه بر توسعه گردشگری می‌تواند موجب نشاط اجتماعی شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه روستای راونج با داشتن مزیت‌های مختلف کشاورزی می‌تواند میزبان جشنواره‌های متعدد دیگری نیز باشد، افزود: ظرفیت‌هایی همچون امامزادگان سلیمان و پیرداوود، دشت ریواس و دره راونج از جمله ظرفیت‌های گردشگری منحصر به فرد این منطقه است.

کد خبر 6095881

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر