Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:38:35 GMT

پرویز فلاحی‌پور قاضی سریال سیاسی ـ امنیتی «خانه امن»

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۸۳۲۴

با ادامه تصویربرداری مجموعه "خانه امن" به کارگردانی احمد معظمی، پرویز فلاحی‌پور به جمع بازیگران این سریال پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، "خانه امن" که از تولیدات مرکز سیما فیلم است به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از تابستان ۹۸ در شهر تهران کلید خورده و بیش از ۶۰% از این مجموعه جلوی دوربین احمد معظمی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز فلاحی پور نیز به تازگی به جمع این سریال سیاسی ـ امنیتی پیوسته و این دومین همکاری فلاحی پور با گروه سازنده است. این بازیگر پیشکسوت نقش یک قاضی را در  "خانه امن" ایفا می‌کند.

حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز، امین زندگانی و سامان صفاری در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

سایر عوامل سریال عبارتند از: تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مشاور تهیه کننده: مرتضی متولی، مشاور پروژه : مرتضی اصفهانی، مدیر تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر برنامه ریزی: سید جواد حسینی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس : سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات: فرید خضرایی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال خانه امن فلاحی پور خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با فرمانده سپاه امام رضا (ع)، گفت: ضروری است در تعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر دستگاه ها، نقش مشارکتی خود را تعریف و با بهره گیری از ظرفیت جلسات هم اندیشی، این موضوع را عملیاتی کنیم.   وی با اشاره به ضرورت تقویت ساختار‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور گفت: ما دو راه بیشتر نداریم؛ یا باید قدرتمند شویم و یا اینکه اراده دشمن را بپذیریم که در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده ایم که هیچگاه تسلیم خواست و اراده دشمن نبوده ایم و در آینده نیز همین گونه خواهد بود.   سردار غیاثی تاکید کرد: باید قدرتمند باشیم، اما این قدرتمند بودن فقط در حوزه دفاعی و نظامی نیست؛ از مولفه‌های مهم قدرت در حاکمیت‌ها، حوزه علم و فناوری است و دست اندرکاران این حوزه باید تمام همت و تلاش خود را در این زمینه معطوف کنند.   فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در حوزه دفاعی و امنیتی، امروز سرآمد هستیم، خاطرنشان کرد: باید در سایر حوزه‌ها هم برای قدرتمند شدن تلاش کنیم.   سردار غیاثی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجموعه بسیج در قالب بسیج دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها گفت: تلاش‌های مجموعه‌های بسیج در دانشگاه ها، در طول مجموعه مدیریت و رئیس دانشگاه است و هنر این است که اگر اقدامی انجام می‌دهیم، در عامل با مجموعه مدیریت دانشگاه‌ها باشد و در اقدامات هم افزایی داشته باشیم.   در این جلسه، مسئولانی از خراسان رضوی همچون فرمانده بسیج دانشجویی، رئیس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها، روسای دانشگاه فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، مسئول مجمع بسیج اساتید خراسان رضوی، رئیس شورای هماهنگی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ کشور، رئیس دانشگاه حکیم سبزوار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و رئیس دانشگاه فرهنگیان قوچان به بیان نظرات خود پرداختند.   در پایان این جلسه، به منظور قدردانی از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی، نشان دانشگاه فردوسی مشهد به فرمانده سپاه امام رضا (ع) اهدا شد. باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است